• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
Muutamia on. Olin viikonloppuna ystävien luona käymässä ja siellä tapasin parikymmentä vuotta vanhemman tyypin ( custom-miehiä ) jonka kanssa jutusteltiin muiden kyllästymiseen asti. Moottoripyörä on myös loistava väline tutustua ihmisiin.

Lähi piiristä löytyy vain jokunen ja pyörä maku vaihtelee -56 CZ, HD, kyykky ja meikäläisen varis!!

Yhdellä kaverilla on pyörä ja sen kanssa pörrätään aika usein , vaimotkin joskus mukana. Työkavereita jolla on mopo taitaa olla noin 30 kpl , mutta niiden kanssa ei tu heitettyä kun yks reissu aina alkukesästä. (eli liikkeellä on silloin noin 30 pyörän porukka ja siinä on sitä jotain!!!)
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Yhden käden sormet taitaa juuri ja juuri riittää motoristikaverien laskemiseen. ORGgilaisia en laske mukaan kun en ole yhtään sellaista livenä tavannut ainakaan tietoisesti..
omg.gif

Jo pelkästään sisaruksista puolisoineen ja lapsineen, nämä edelleen puolisoineen, muodostuu maantielle melkoinen ryhmäajo.

Meillä on täällä kortteli, jonka äijien kanssa ajeltiin ensimmäinen "kokoontumisajo" elokuun lopulla. Korttelista kasaantui kuusi pyörää ja lisukkeiksi kaksi takapenkkiläistäkin. Eikä tämä ole iso kortteli. Kaksi pyörää tiedetään vielä oleva mutta olivat olleet edellisen illan ja yön häppää nauttimassa, joten eivät päässeet ajoon mukaan.

Pyörämakuja on Harrikasta AfricaTwiniiin ja kaikkea siltä väliltä, mutta hyvin tuntuivat menevän yhteen niin jutut kuin tien valinnatkin. Hauskaa oli ja perinteeksi otettiin.

Muutama moottoripyöräilyä harrastava kaveri löytyy ja tämänhetkisistä työkavereista usealla on oma pyörä... joten ei ole vaikeaa arvata mikä on yleinen keskustelun aihe työpaikan ruokalassa...  
biggrin.gif

Lapsuuden kaveripiiristä ei löydy yhtään, mut kateellisia ne ovat. Duunissa taas on monella ja olin niistä viimesimpiä, mut kyl juttuu löytyy ja koppikuskit kyllästyy kuulemaan ajon ihanuudesta ja uusista tie löydöistä.

vain kahdella kaverilla EI ole "mopoa"...

Mutta kuinkas se kaveri oikeen "lasketaan"... tuttuja mulla on parin viimeisen kesän aikana tullut n. 60 ja kaikilla on mopotin,,, mutta tiedä siitä kaveruudesta... kyllä sitä tavatessa jutellaan ja välillä jopa soitellaan... kesäsin, mutta talvella ei juuri nähdä eikä soitella...joten en mä niitä ihan kavereiksi sanos... vai kuinka te asian käsitätte?

15 vuotta mopoilua harrastuksena takana...kymmeniä eri kokkareita kierreltyä on tullu..josta juontuu ystävien paljous motoristipiireissä myös Org:in ulkopuolella.
Siis usseita kymmeniä mopokamuja maalimalla....todella mukavia sellaisia...ja lissää tulloo....ain mahtuu...

062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

No pitäähän noita olla. Yksin ajeleminen ei aina innosta!

No viisi taitaa olla sellaista kenen numerotkin on kännyssä, tuttuja sitten enemmänkin...

Lapsuuden ystävistäni yhdelläkään ei ollut/ole motskaa. Kevari-iässä oli vain Piukku ja pojjaat liikenteessä.
Mutta tuolla maailmalla liikkuessa olen saanut uusia, ikuisia ja rakkaita motskaystäviä vanhojen lapsuuden/opiskeluystävien lisäksi.
Ystäviä ei  ole koskaan liikaa.  
inlove.gif

Muutamalta kaverilta löytyy, mutta ovat aika hyvin hajaantuneet ympäri maata... Mutta toisaalta siinä on yks hyvä syy reissata..
smile_org.gif

Back