• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko renkaan paikkausvälineet mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wolvie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko renkaan paikkausvälineet mukana -

• Paikkavaahto

Ääniä: 0 0,0%
  • Paikkausvälineet

• Joku muu

• Olisi jos mahtuisi mukaan

• Ei ole

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Tuolla toisessa ketjussa oli puhetta renkaan paikkaamisesta, joten tulimieleen kysäistä onko porukalla paikkavälineet pyörässä mukana?

Itsellä kulkee satulan alla renkaan paikkaukseen tarkoitettu vaahtopullo. Koskaan en ole tarvinnut auton enkä pyörän kanssa, mutta varoiksi on kulkenut mukana.

Matkalle lähtiessä vaahtopullo messissä, hupikurvailussa ei.

Jep, paikkausvaahto ja tubeless paikkaus setti laukussa, ea-laukku satulan alla ja vielä kun sais jotenkin pienen jalkapumpun johonkin mahtumaan ni olis koko arsenaali mukana.

Työkalurullassa on sitte jotain työstövälineitä. Vasarasta lähtien...

Hankintalistalla on vaahtopullo.
Niin täälläkin. Tienvarsi ei kiinnosta.
062802moto_prv.gif

Tubeless-paikkaussetti on Pannarissa kulkenut mukana. Pari kertaa olen sillä paikannut (en tosin reissussa) ja hyvin toimii.
sport05.gif

Enpä ole koskaan (kop kop kop) ollut vielä siinä tilanteessa että matkanteko olis loppunut renkaan puhkeamisen takia... Lienee silti syytä varautua moiseen.... Mars Mars vaahtokaupoille...

Joop, hommasin ja laitoin peräpaksiin tubeleskorjaussarjan+paikkavaahtopurkin,ja vieläkin jäi tilaa esim,mamman paikkaus/paklaustarvikkeillekin ja muille "korjaussarjoille".
biggrin.gif

Paikkausvälineet löytyy, vaahtopulloa en enää penkin alle ota kun yksi sinne jo on levinnyt. Pumppu vois olla fiksu...

Mulla aina mukana tubeless satsi. Ennen oli vaahtopullo, mutta kun se rupeaa vuotamaan satulan alla, on siivo aikasta mahtava. Nimimerkillä kokemusta on. Kerran on paikkaussatsia reissussa tarvittu.

Pinnavanteet on mopossa, ja sisärenkaalliset kumit. Kerran on kumi puhjennut, silloin se räjähti totaalisesti. Ei olis mitkään vaahdot sisällä pysyny. Onneksi se oli takarengas ja siinä kohtaa oli vauhtia vaan 60. Oli se silti tiukka paikka. En kanna vaahtoja enkä paikkausvälinetä mukana. Puhelin on, jolla voi soittaa taksin...
biggrin.gif

Mukana kulkee vaahto, jos on reppu mukana.

Pyörässä ei ole tilaa satulan alla pullolle, kun putket kulkevat satulan alla.

Enkä myöskään ole sille muuta paikkaa keksinyt.

Missä porukka säilyttelee pulloa ?

on aina mukana satulan alla,kerran jo päässyt harjoittelemaan
tosi ei omaan pyörään,huoltiksen pihalla oli kaveri pulassa
oli päästellyt eturenkaaseen jo 2-pulloa vaahtoa,huonoin
tuloksin,kaveri joka osui paikalle soitti minulle ja eikun viivana
paikalle,sillä en ko: hommaa ollut koskaan vielä tehny joten tässä
oli hyvä tilaisuus testata,ja onnistuihan tuo,aikaisemmin ollut
vaahtopullo messissä,mutta kun sen tarve sitten tuli (kaverilla)
sepä oli tyhjä.

voisimpa sanoa että tuo vaahto on aika huono vaihto-ehto
juuri tuo takia mitä tässä olen maininnut,ja kolmas miinus on tuo
jos esim. kuumudessa tyhjenee pyörän uumeniin.

tuo tubeless paikka paketti maksaa Biker Poin:tissa jotain
14€ sieltä olen tuon hommannut,muualla on aika paljon kalliimpaa
saahan ne kaikki siihen kuuluvat tarvikkeet vaikka Motonet:istä
halvemmallakin,mutta tuossa minun satsissa ne on pakattu
tosi näppärään pakettiin.

Back