• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko rakkaalla moottoripyörälläsi nimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko rakkaalla moottoripyörälläsi nimi? -

• Totta kai!

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei ole.

• Miksi olisi???

• Ei ole vielä, mutta tulee kyllä.

Ääniä: 1 100,0%
  • Mistä täällä nyt puhutaan?

• Ääniä yhteensä
    1
Jotenki näin sain taivuteltua nimen: Thundercat -> Katti -> Katariina  
inlove.gif

Ei oo nimeä. Vanhempi pojista taitaa kyllä puhua "hopea myrskystä"... taitaa tuo nimitys tulla värin perusteella, mä en tosin oo vielä sitä myrskyä Yamahasta löytänyt
nixweiss.gif

Vanhalle oli helppo keksiä ku rekkari oli CJ ja päävärinä tavallaan keltainen, jossa myös mustaa ja turkoosia tai vast. Ristiminen tapahtui tavallaan vahingossa, kun kikkailin fotarin kanssa ja laitoin Carmen Electran nojaa mun pyörään bikinit päällä jne. Sitten tajusin et ei h**vetti, baywatchis oli se CJ, joka oli blondi ja siniset silmät, eli aivan kuin mun vanha mopo
biggrin.gif

Uuden nimi on vielä pikkaisen haussa

Mopo, pyörä ja "*ittuminkäteit" olleet tähän asti käytössä. Tänä kesänä se sai lisänimen Redneck, kun ei halunnut itärajalle. Ja jäi kotiin suostutteluista huolimatta.

Back