• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko rakkaalla moottoripyörälläsi nimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko rakkaalla moottoripyörälläsi nimi? -

• Totta kai!

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei ole.

• Miksi olisi???

• Ei ole vielä, mutta tulee kyllä.

Ääniä: 1 100,0%
  • Mistä täällä nyt puhutaan?

• Ääniä yhteensä
    1
Tottakai on.
biggrin.gif
Ressu
inlove.gif
Ehanaa
tounge.gif

Rakkaalla lapsella monta niemeä..
vähän tilanteesta riippuen, mopo tai suiza joskus sukisuki.

Kauniimman puoliskon läsnäollessa myös "mun Kullasta" tulee puhuttua.
biggrin.gif

Tottakai on, tosin en tiedä kehtaanko edes kertoa - "lievästi" mahtipontinen Excalibur
biggrin.gif
Arkielämässä tosin monesti bulu, myös beibeä käytetään
tounge.gif

Arkielämässä tosin monesti bulu, myös beibeä käytetään
tounge.gif
Mites se viime kesäinen Bulu-episodi päättyi? Sait uuden vai korjattiinko Bulu lentokuntoon?
Varastettua Bulua ei korjattu lentokuntoon vaan se meni suoraan lunastukseen ilman mitään kyselyitä. Uudet vastaavat oli myyty loppuun all over the place, jopa Kuwaitia myöten (näkivät liikkeessä "vähän" vaivaa koittaessaan jäljittää uutta yksilöä), joten tilalle tuli sitten enemmän tai vähemmän pakon sanelemana pikkuveli XB9. Mulle se on ollut kuitenkin tosi hyvä, ja tykkään itse asiassa, niin uskomatonta kuin se onkin, enemmän kuin isoveljestään
blush.gif
Voidaan siis todellakin sanoa että loppu hyvin, kaikki hyvin!

edit: meni vähän off topic, mutku...
tounge.gif

tottakai kaikkien pyörillä nimi on onhan meidän lemmikeilläkin ja eikös tää kakspyöränen oo se kallein lemmikki

Vähän kaduttaa kun möin poies vanhan solivieterin 15 kesäsenä ku tuli hirmuinen piikkivimma.Tuon upean kaunokaisen nimi oli tuolloin SOMALI,joka tuli, kun takalokasuojassa komeili hieman lukihäriössä teippailtu Malossin tarra.Ei varmaan mikään muu vehje pysty kilometrin matkalla leikkaamaan 15 kertaa kiinni kuin tuo ihana edesmennyt Somalini
talktohand.gif

Kyl mun ER-5 on tuttujen kesken ihan Erska vaan.......
inlove.gif
joskus on Erkiksikin kutsuttu. Rakkaalla lapsella on monta nimeä
sport05.gif

Joku sanoi että Talidomidi, mutten taida sitä ottaa käyttöön.
tounge.gif

Back