Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusissa autoissa minullakin on kasko, koska joutuessa puusilmien kanssa esim. moottoritiellä kolariin maksaa itse ojaan väistön oli vika tai ei. Lisäksi autot on sen verran kalliita, että niistä on sen 300e (b 70%) vuodessa valmis maksamaankin. Näitä vehkeitä tulee myös pakon edessä jätettyä parkkiin yöksi yleisille alueille jne.. Vielä kun niitä käytetään koko vuosi, alle euron päivä ei ole paha vakuutus riskin rajaamisesta muutamiin satasiin omavastuun ja bonusten putoamisen muodossa.Kasko löytyy.
Auton kanssa opin kantapään kautta, että kasko on aika järkevää olla. Eipähän tarvitse kuin väistää hirveä tai jotain rattijuoppoa ilman peltikosketusta, niin itse maksat.
Jos on varaa ostaa kallis pyörä, niin miksei siihen laittaisi 500e/vuosi että vahingon sattuessa saat uuden pyörän alle ilman piiiitkää keskustelua pankin kanssa. Sitäpaitsi jos laskette vakuutuksiin sijoitetun rahan tuottoprosentin vahinkotilanteessa, niin yhtä kannattavaa sijoitusta saa hakea.
Harvemmin sitä rahaa silloin on kun sitä eniten tarttis.
Nuin ajatteli eräs tuttukin...kunnes sitten vetäs nutulleen risteyksessä olleen hiekan takia. Pyörä oli kerenny oleen sillä 2-3 viikkoa kun näin tapahtu. Pärrä on käsittääkseni vieläkin melko heikossa hapessa- Mp osat kun ei mitään ilmasia ole.Mä olen ajatellut niin, että parempi olla kaatumatta![]()