Kun mulla kinttu hajosi mulla oli hinnat-alkaen-dainese-rap 'ajokengät' jotka ei suojanneet hevon vittuakaan... nykyään AINA järeimmät crossisaappaat jalkaan jossa titaanipohjat ja saranoidut nilkat.Tulipa hinku kirjoittaa tännekkin, kun mopo on lunastuksessa ja jalka kipsissä.
Mun tapauksessa, olis sairaslomat jääny hyvin suurella todennäköisyydellä pitämättä ja olisin säästynyt pelkällä mopon menetyksellä, mikäli jalassa olisi ollut oikeat ajokengät, sellaiset suojatut.
Nyt kun asiaa tosiaan miettii (jalka kipsissä) en tiedä rohkeneeko noilla louiselta ostetuilta maihareilla enää ajella. Ajokengät (hyvin suojaavat) on kyllä verraton apu, jos mopo kaatuu kolarissa päälle, niinkuin minulla kävi. 6 viikkoa on pitkä aika..... ja mulla kävi vielä hyvä tuuri.
Ajelin farkut jalassa duuniin ajokenkinä jotkus jack jonesin matalat kengät. Päälle tuli 200 kiloa mopoa auton kanssa törmätessä.... Onneks en liukunu senttiäkään pitkin asfalttia. Ajohousut kaapissa ei paljoa suojaa....
Jalkani rikkoneena voin kertoa kuinka se vituttaa perinpohjaisesti kun tietää että 2kk sairasloma olisi ehkä pari päivää mustelmista kärsimistä kun olisi ollu kunnon saappaat jalassa.