• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko .ORG kerho ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Periaatteessahan MotOrg on koko saitin takana pyörittävä taho ja esim hallitus päättää kaikki sivustoa koskevat asiat - se taas että jokainen orgiin rekkautunut käyttäjä ei toki ole Ry:n jäsen tekee sitä pientä eroa noiden kahden välille.

Oma kantani on että MotOrg Ry ja Moottoripyora.org -sivusto kulkevat harmoonisesti käsi kädessä, siksi ihmettelenkin miksi jotkut haluavat väkisin tehdä kuilua näiden kahden symbioosissa elävän asian välille.
En tiedä oliko tuo suoraan tarkoitettu mulle, mutta kun tuo oma viestini (siirrettynä toisesta ketjusta ilman sitä viestiä mihin tuo on vastaus) on tuossa ekana, niin hiukan omaa näkemystäni perustelen.

Se, että RY ja sivusto kulkevat käsikädessä, on ymmärrettävää ja suorastaan täysin luonnollista. Missään vaiheessa en sitä vastaan ole eroa ollut tekemässä. Se, mitä itse hain esille, on oikeaoppinen termien ja merkitysten käyttö. Ei varmasti ole RY:n eikä sivuston etu, jos sivuston käyttäjät sekoilevat siinä kuuluvatko he mahdollisesti johonkin kerhoon rekisteröitymällä keskustelufoorumiin. En itse ainakaan haluaisi, että yhdistyksissä tai kerhoissa toimiminen alkaa sekoittua keskustelupalstoilla meuhkaamiseen.

Back