• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko lähtijöitä Hesan hitaille ti 29.5. kello 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen jo oli puhetta, että videoa olis tuloillaan.. Nyt sellanen löytyis, jos jotain mahdollisesti kiinnostaa :bye:

Hieno video. Vielä kun olisi näkynyt nopeusmittari.

Eipä ole minulla kaksipyöräistä, Kun edellisen myin pois
-70 luvun puolivälissä.

Mutta ensi vuonna ostan itselleni synttärilahjan (60v)
Sitten pitää katella koulujen tarjontaa käsittelykursseista.

Joten vuoden päästä olen letkassa mukana.:thumbup:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koitetaan pystyykö kännykällä ihmeisiin.

Screen%2520Shot%25202012-05-27%2520at%25205.39.36%2520PM.png

Buhahhaa, tutunnäköinen kuva - toi on muuten se sunnuntain reittiäänitys ei tiistain. Ai mistäkö tiedän :D

Vmatti sanoi:
Buhahhaa, tutunnäköinen kuva - toi on muuten se sunnuntain reittiäänitys ei tiistain. Ai mistäkö tiedän :D

No kassos Matti - se on molempien :p Te olitte niinku sellanen koekaniinien joukko:bye:

vesako sanoi:
Hieno video. Vielä kun olisi näkynyt nopeusmittari.

Eipä ole minulla kaksipyöräistä, Kun edellisen myin pois
-70 luvun puolivälissä.

Mutta ensi vuonna ostan itselleni synttärilahjan (60v)
Sitten pitää katella koulujen tarjontaa käsittelykursseista.

Joten vuoden päästä olen letkassa mukana.:thumbup:

Se on ihan hyvä että sitä mittaria ei aina ihan nääkkää... Joku saattais pahottaa mielesä semmosesta :D

MiinusMerkki sanoi:
Onko tänään menoja?
Varmuuden vuoksi mopolla töihin :orgmp:

No mie oon sairaalassa edelleen, ainaki torstaihin saakka. Jos vkonlopuks pääsen ulos ja kelit on kohillaan niin vois sillon kattoa taikka sitte ens vkon alussa. Voidaanhan me järkätä Meikun sisäänajorampeissa aika-ajot, vuorotellen pääsisäänkäynnin ja päivystyksen kautta. Paluu pääsuoralle tapahtuu Haartmanin sairaalan edustalla olevan liikenneympyrän kautta :)

-Anu- sanoi:
No mie oon sairaalassa edelleen, ainaki torstaihin saakka. Jos vkonlopuks pääsen ulos ja kelit on kohillaan niin vois sillon kattoa taikka sitte ens vkon alussa. Voidaanhan me järkätä Meikun sisäänajorampeissa aika-ajot, vuorotellen pääsisäänkäynnin ja päivystyksen kautta. Paluu pääsuoralle tapahtuu Haartmanin sairaalan edustalla olevan liikenneympyrän kautta :)

missä kahvitauko ?

Miks sie oot sairaalassa? :(

Haartmanniin en tuu ku ne hoitajat on niin tympeitä. Diabeetikkona olin kerran lähdössä reissuun ja verensokerimittarin liuskat loppu (joo oma moka kun en ollut hakenut ajoissa lisää unohduksissani). Oli vielä joku pyhä ja paikka mistä niitä saa niin kiinni. Koitin sitten sanoa, että jos eden muutaman liuskan sais matkaan niin pysyis hengissä mut sitä vaan haistateltiin.

Mut kyllä toisaalta sellanen rullatuoli ralli vois hauskaa olla :D Ja Guess, onhan siellä kahvilaa ja välipalakonetta niin ei tarvii vetää edes yhden pysähdyksen taktiikalla :thumbup:

GuessWho sanoi:
Okei, no sit: Muistakaa risteyksen merkkaus !

:grin:

Pitäisikö jonkun vielä käydä ajamassa reitti kertaalleen läpi ettei tienpäällä tule mitään ylläreitä? :D

Ja kai tuossa pari röökitaukoa voisi jossain välissä pitää ettei perse pääse puutumaan??

Seuraavat hitaat kun on, ni toivottavasti osuis kalenteriin siten, että pääsis messiin. :) Ois mun eka letka-ajo. Pitääkin tankata heti kun ehtii, kertauksen vuoksi letka-ajo-opas. :)

Back