• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko lähtijöitä Hesan hitaille ti 29.5. kello 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-Anu- sanoi:
Reitti testattu tänään, kivaa mutkaa 196,3 km, nuin suunnilleen :)

Ja huiman kiva sekä hienosti polveileva reitti onkin. Nyt ne jotka haluaa mutkailla kauniita ja vaihtelevia kurveja mukavassa porukassa ilman polvipaloja, tarttukaa hemmetissä tilaisuuteen ja menkää mukaan possujonoon !

Viimeksi muokattu:
Letti sanoi:
No niin, ei tule mopo kuntoon ajoissa. :pissed: Vika oli siinä, että ruiskusuuttimet vuotaa ja samalla olivat samalla pilaneet sytytystulpat. Syynä kuulemma se, että talven ajan tankissa oli 95E-bensaa. Suuttimet on nyt ultraäänipesussa, ja ellei se auta niin sitten viikon toimitusajalla tilattava uudet (4x280e) :rant:

Toivon, että kesän aikana tulee velä joku toinenkin hidas letka, mihin mäkin pääsisin mukaan. Ensisijainen toive on kuitenkin se, että saan pyörän ajoon Motoparkin viikonloppuun mennessä.

tuo 95e:n syyllistäminen on kyllä täyttä lööperiä.
huolto liike tekee hyvät hillot lisäksi vaihtamalla tulpat,vai näitkö henk koht tulppien kunnon?

Akiva sanoi:
Polvipalat!:doh:
Ilmankos mun PKt jää aina kesken.
Tän kai jaksan loppuun asti.

:grin::grin::grin: Mulla ois ylimääräset, luoja tietää etten tarvii niitä :p Jos mä otan ne tiistaina messiin ni saat ne torstain pk:lle:thumbup:

Jos tällanen spyderi kuski huolitaan mukaan, niin voishan sitä uutena tulokkaana tulla jonon jatkoksi :)

Viimeksi muokattu:
eeekki sanoi:
Pieleen meni tulo.Jos uusia hitaita tulee yritän taas epä toivoisesti tulla.:orgmp2:

Tulee, 1,5 vkon päästä lauantaina yritetään taas :) EDIT: eipäs kun vkonloppuhan on Motopark-vkonloppu. Katotaa viikon päästä :)

Tänään ei osattu vastata pääsenkö ajoissa töistä mutta mikäli pääsen (ja työkaveri samalla [jos pääsee samaan aikaan] ) niin mukana ollaan :thumbup:

Back