- Sijainti
- Pohjois Pohjanmaa
Mulla ei ole vielä maaliskuunkaan toimituserän mopo alla...Ovatko huhtikuun toimituserän pyörät jo omistajillaan vai onko MP-Maailman pyörä ainoa liikenteessä oleva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ole vielä maaliskuunkaan toimituserän mopo alla...Ovatko huhtikuun toimituserän pyörät jo omistajillaan vai onko MP-Maailman pyörä ainoa liikenteessä oleva?
Muistithan sopia toimituskuukauden lisäksi myös toimitusvuoden?Mulla ei ole vielä maaliskuunkaan toimituserän mopo alla...Ovatko huhtikuun toimituserän pyörät jo omistajillaan vai onko MP-Maailman pyörä ainoa liikenteessä oleva?![]()
Ensi viikolla pitäisi olla muutama EMC:llä.Mulla ei ole vielä maaliskuunkaan toimituserän mopo alla...Ovatko huhtikuun toimituserän pyörät jo omistajillaan vai onko MP-Maailman pyörä ainoa liikenteessä oleva?![]()
EMC:llä koeajopäivät....Tänään joku ainakin oulussa oli saanut ko pelin..tai sitten testasi vain tuhatta ja sataa motarilla.![]()
Joo työkaverikin oli saanut omansa. Oli mukana vappuajossa viininpunaisella.PYÖRÄ KOTONA![]()
Joo työkaverikin oli saanut omansa. Oli mukana vappuajossa viininpunaisella.
Äänimaailma hiukan outo. Muistuttaa partakonetta moottoritie nopeuksissa.... Mutta voimaa on mahtavasti, kyllä kelepaaPanees omistajat laittaa käyttökokemuksia pyörästä meille köyhemmillekin.
Herää kysymys, millainen operaatio olisi pakottaa se pakarin yläröörin läppä kiinteästi auki. Vaijeri sinne pönttöön meni ja läpällä oli pelkkä nivel. Oletan, että toisessa päässä on sähköservo, jolle tulee virta kun koneessa on X rpm. Yksinkertaisimmillaan servolle pitäisi saada kiinteä jännite, kun kone käy.Äänimaailma hiukan outo. Muistuttaa partakonetta moottoritie nopeuksissa.... Mutta voimaa on mahtavasti, kyllä kelepaaPanees omistajat laittaa käyttökokemuksia pyörästä meille köyhemmillekin.![]()
Uudessa firebladessahan on samanlainen läppä, ja se on hyvin näkösälläkin. Se mitä olen kattonu joskus niin ruuvilla näyttäis olevan kiinni, mutta ovat sen verran tehtaalla vaikeuttaneet pois ottoa, että kanta on muljattu pilalla.Herää kysymys, millainen operaatio olisi pakottaa se pakarin yläröörin läppä kiinteästi auki. Vaijeri sinne pönttöön meni ja läpällä oli pelkkä nivel. Oletan, että toisessa päässä on sähköservo, jolle tulee virta kun koneessa on X rpm. Yksinkertaisimmillaan servolle pitäisi saada kiinteä jännite, kun kone käy.Äänimaailma hiukan outo. Muistuttaa partakonetta moottoritie nopeuksissa.... Mutta voimaa on mahtavasti, kyllä kelepaaPanees omistajat laittaa käyttökokemuksia pyörästä meille köyhemmillekin.![]()
Melu tuskin karkaa kovin voimakkaaksi, vaikka läppä olisikin auki maantiellä. Läppä näytti olevan heppoinen peltiläpyskä, joten en usko sillä olevan mitään tekemistä vastapaineen vaan nimenomaan meluvaimennuksen kanssa.