• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko korttisi taskussa vai hyllyllä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopedman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko korttisi taskussa vai hyllyllä -

• 1. Olen ajokiellossa

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen ollut ajokiellossa tällä kaudella

Ääniä: 0 0,0%
  • 3. En ole ajokiellossa

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Pirun hyvä säkä.
Mutta kun yli 40 ylityksistä pitäs pois ottaa aina. Ihmettelen vaan miten sait kortin pitää? Oliko kenties jotain painavia syitä asialle?
Itse ajoin vuonna -97, kymmenen päivää kortin saamisen jälkeen satkun alueella tutkaan 142 eikä kortti lähtenyt.

Vähän tuoreempi kokemus: Työkaveri ajeli työreissusta (viime kuussa) kotiin (autolla) ja suivaantui takapuskurissa roikkuvaan volkkariin. Vetäisi kunnon kaulan ja kaarsi hetken päästä abc:n pihaan. Siviili RS Octavia tuli perässä ja kutsui takapenkille. Olivat mitanneet keskinopeudeksi 80 alueella 128. Työkaveri puhui liikuttavan kauniisti ja laskivat keskinopeuden 120km/h. Olivat siis reiluja! Hauskaa tapauksessa oli vielä se että kun työkaveri istui Skodan takapenkillä kuului parkkiselta kuminpolttoa, Ja sitten vielä toisen kerran joku ulvotti Trans-amin takaläskejä. Poliisi sanoivat: Pidä kiinni! Työkaveri oli ilman turvavöitä takapenkilla ja poliisit lähtivät kaahaamaan Pontiacia kiinni. Pysäyttivät Pontiacin, hoitivat työkaverin sakotuksen loppuun ja laittoivat vielä kävelemään takaisin omalle autolleen! Muistaakseni 320e sai sakkoa. Pienet tulot reppanalla...

Kortti taskussa, vaikka on 12 R
bowdown.gif

Noni, ne vei sen tuossa juuri äsken. Veikkauksia kauan on pois vauhtia 104km/h, 60km/h alueella.

Lapussa lukee:

"Kuiva tienpinta, vastakkaiset ajosuunnat erotettu viheralueella, hiljainen liikenne"

nixweiss.gif

eikö mopottimes lujempaa kulkenu
033102bebe_1_prv.gif
? terveisin ite karkuun pääsin ja kortti taskussa
nixweiss.gif
baaa.gif
[/QUOTE]
No eipä siinä ollu oikee mahollisuutta siihenkää, kaistat kaukana toisistaan ja hämärää. Kerkesin jo olla jarrulla (ettei tulis hurjasteltua) kunnes huomasin sen vastaan tulevan mondeon (ilman kattovaloo).

Mä oon huomannut, että jos ottaa kaljaa, niin sitä ajelee rauhallisemmin. Ei tunnu nuo Suomen älyttömät nopeusrajoitukset niin turruttavilta, jos joutuu koko ajan muuten skarppaamaan. Tosin reaktioajat vähän pitenee lähemmäs älyttömien nopeusrajoitusten tasoa.

Kortti on aina taskussa eli lompakossa ja siellä tulee olemaan jatkossakin, ei pienintäkään mahdollisuutta että hyllylle lähtisi ikinä.

No kertokaa nyt perhana että miksi kortti lähti, ei tästä ole mitään iloa lukea kun joku vain kirjoittaa että "kortti lähti" ja se siitä.

Ykkönen vielä 16 päivää..
033102ass_1_prv.gif

Edit: 100@60

taskussa on ja pysyy!
melkeen puol vuotta oon toiminu yhden kaverin "hovikuskina", kun meni fiksuna korttinsa pois antaan. ja kyllä vitutti, vuorollaan molempia.

Ikävä kyllä 1
bawling.gif

Poliisi-setä sano että ei sais ajaa 70km/h alueella 142km/h
no minkäs sille tekee, oma syy oli ni ei voi valittaa.
syksyllä pitäis saada takasin
062802jumpie_prv.gif

80 alueella keskinopudeksi mittasivat 127,15 Km/h 786 metrin matkalta. Sakkoja yli kipurajan ja kortti pois 2 kuukautta. No onneksi koko kesäkuun sataa vettä
033102beer_1_prv.gif

Pirun hyvä säkä.
Mutta kun yli 40 ylityksistä pitäs pois ottaa aina. Ihmettelen vaan miten sait kortin pitää? Oliko kenties jotain painavia syitä asialle?
Ei se aina niin kirkossa kuulutettua ole.

Posliineja oli 2kpl, toinen laserin varressa ja toinen kynä kädessä.
Sattui niin jotta kynä kädessä oleva herra oli itsekin motoristi,
kilosen suzukin kuljettaja ja siinä ihan mukavia puhuessa kirjoitti
lappuun jotta kuiva tienpinta, ohitustilanne, normaali liikenne ja
toivotti hyvää matkaa. On siellä poliisienkin joukossa ystävällisiä
ihmisiä jotka katsoo asennetta painavampana tekijänä.

[edit] Niin, se lisäksi että siinä kohdassa motari oli loppumaisillaan
ja ohitin rekkaa, en huomannut alkanutta 80 aluetta rekan takaa.
Ja juu, motarilla on taulut molemmin puolin tietä mutten sitä
toista vaan hoksannut, oli katse juuri silloin tutkamiehessä...

Enemmän säkää kävi kyllä viime vuonna kaverin kanssa mutta se
onkin jo toinen tarina
smile_org.gif

withstupid.gif

Back