• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko korttisi taskussa vai hyllyllä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopedman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko korttisi taskussa vai hyllyllä -

• 1. Olen ajokiellossa

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen ollut ajokiellossa tällä kaudella

Ääniä: 0 0,0%
  • 3. En ole ajokiellossa

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Rahapussissa.
062802moto_prv.gif

Kortti on laitoksella, mutta eipä tuo ole menoa haitannut. Ajanut ihan normaalisti. Pitää vaan nopeuden kurissa niin kuka sitä kysyy?

Taskussa on ja jos menetän niin pelkästään omaa tyhmyyttäni. Ja jos niin kävis, :paikallatuulee:turha sitä omaa tyhmyyttään on täällä mainostaa.

Taskussaha tuo on säilyny tähä mennes lompakon syövereis.. lähel kyl piti kesän aikana ku sivariprätkäl lähti perää, mut vaa pieni varotus nopeudest ja iso varotus takavalon pimeydestä keskellä yötä
nixweiss.gif

Nyt taskussa. Kuukauden hyllyllä syynä 80 km/h / 123 km/h. Ihan puhdas vahinko sillä kertaa, mutta itse ajoin ;-).

Auton aurinkolipassa. Älyttömällä säkällä
pysynytkin siellä. Ei oikein aina meinaa nuo
rajoitukset mopolle maistua...

Joka päivähän se kortti ois lähteny jos tutkan lykkäis sopivasti piiloon ja oikeeseen paikkaan.Ihmeen kaupalla selvisin sakoitta.Lähellä kävi noin 6 kertaa ettei minusta tullut häikäilemätön rikollinen.
biggrin.gif
.Taidolla ja loput tuurilla ,näin se menee.

Ihan hyvä prosentti.
Joka kymmenennellä vaan ollu kortti hyllyllä tälläkaudella.
Ittellä on käyny tuuri tänä kesänä.
Ei kaatoa eikä muutenkaan tekemisiä poliisin kanssa.

Back