• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko keuliminen tarpeetonta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hako1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko keuliminen tarpeetonta? -

• 1 On

Ääniä: 9 47,4%
  • 2 Ei

Ääniä: 10 52,6%

• Ääniä yhteensä
    19
Kyl sellanen powerwheelie vaan on komeeta.
tounge.gif

Tästä mallia

Aiheeseen liittyen:
missä olisi hyvä suojaisa paikka harjoitella mp:n käsittelyä (keulimista) Espoon lähettyvillä?
Laittakaa vaikka yksityisviestiä niin ei tule ylimääräisiä paikalle tarkkailemaan harjoituksia!
biggrin.gif

Tarpeetonta varmaan, mutta miksi ihmeessä laitonta? Eikö se voisi olla törkeäliikenteenvaarantaminen vasta jos törmää tai kaatuu?

Tarpeetonta varmaan, mutta miksi ihmeessä laitonta? Eikö se voisi olla törkeäliikenteenvaarantaminen vasta jos törmää tai kaatuu?
Varmaan laitonta siksi kun jotkut (tai aika monet) ei ymmärrä että esim. kaupungin keskustassa se on aika huono idea. Helpompi kieltää kokonaan kuin alkaa luettelemaan että milloin saa tai ei saa keulia.

Ja onhan se tarpeetonta mutta se on oikeastaan aika kivaa.

Nojoo, vitsihän tuo oli mutta kuvaa kyllä hyvin näkemystäni. Kun on pyörässä riittävästi vääntöä, ääntä ja näköä (ja kuskilla jo ikää) ei tartte kikkailla
wink.gif
Nojoo, vitsihän tämä on, mutta kuvaa kyllä hyvin näkemystäni. Kun on pyörässä riittävästi painoa, ääntä ja näköä (ja kuskilla jo ikää) ei pysty kikkailla
wink.gif

kysymyksen laatija olisi voinut vielä vähän tarkentaa tuota ottamalla pyöräilijän iän huomioon. Olisin  huomattavan yllättynyt, että esim. 40+ harjoitellaan keulimista. Ja sit kun vielä olisi ottanut
kysymhaljuanihuomioon pyörätyypin, näissä vastauksissa olisi ollut enemmän järkeä.

Tyyliin; "hei, olen juuri aloittanut moottoripyöräilyn, kun kuulin sen olevan mukava harrastus. Olen iältäni 55-v  ja omistan nyt Kawasaki 900 VN:n. Se on mun eka pyöräni ja haluasin oppia keulimista. Onko Power Wheeling mahdollista. Nimim. Epätietoinen Jakomäestä.

wink.gif

Varmaan laitonta siksi kun jotkut (tai aika monet) ei ymmärrä että esim. kaupungin keskustassa se on aika huono idea. Helpompi kieltää kokonaan kuin alkaa luettelemaan että milloin saa tai ei saa keulia.

Ja onhan se tarpeetonta mutta se on oikeastaan aika kivaa.
Takapyörän nostelu taas on ihanan laillista. "Mää vaa hätäjarrutin"

On tarpeetonta ainakin minun mopolla kun ei keuli kaasulla.
Muuten ei edes kiinnosta moinen, taitaa olla ikä tehnyt tepposensa.

Back