Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nomad sanoi:Muutama vuosi takaperin, kun ei vielä wlaneja ja älypuhelimia ollut, ajelin pääsääntöisesti aina kylän/kaupungin keskustaan ja siitä sitten järkevän näköistä/hintaista/vapaata majoitusta etsimään.
Nuukana miehenä saattoi joskus tulla katsottua useampikin hotelli hikinorot valuen, ennenkuin löytyi lompakolle sopivaa majoitusta.
Aika helppoa nykyään älypuhelimien aikana varata kaupungin "portilta" majoitus ja ajella navigaattorin kanssa perille - säästyy monta hikipisaraa. Usein saa vielä viime hetken alennuksetkin. Siitä sitten suihkun kautta maailman menoa ihmettelemään.
Motoristi1958 sanoi:No, ei näitä pidä lähteä keskenään vertaamaan, kuten yleensäkään monia kohteita. Mm. Ulmissa on mainittu "pyhättö", mutta on myös erittäin viehättävä keskiaikainen rakennusten rykelmä jokisuistossa, jossa pienempi virta yhdistyy suurempaan. Nimiä en muista, mutta kelpaa siinä yhden illan istuskella ja särpiä - mitä sitten särpiikään. Itse tykkään Saksassa ollessani särpiä pari pitkää huurteistä ja ainakin yksi pikarillinen jotain sopivaa paikallista tislettä - ao. paikkakunnan tuotannosta.
karivei sanoi:Andermatt:n kupeessa jo monesti mainittua jota voin itsekkin suositella
Gasthaus Bergheim

pusi sanoi:Korsikalla auringonpaisteessa ihmettelemässä Napoleonin sukujuuria.QUOTE]
Mistä nykäsitte Korsikaan ja millaista siellä oli? Samallahan tuosta pudottaisi Sardiniaan, kun ihan peräkkäin ovat. Kellään kokemusta?
daddy0 sanoi:Biker-hotellit vaikuttavat tosiaan netin perusteella selvästi keskitasoa kalliimmilta
Motoristi1958 sanoi:Livornosta Toscanasta otettiin lautta Bastiaan n. 4 tuntia + normi odottelut laivan saapumista satamassa. Pari yötä Bastiassa josta kierreltiin saarta ristiin rastiin ja kannattaa iltalaivalla mentäessä varmistaa että hotelli auki 24h. Muuten saattaa myöhästyä. Ajacciossa, mistä suuri pieni mies Napoleon kotoisin yksi yö ja sitten laivalla kohti Nizzaa. Sardiniassa olen ollut joskus 10 v. Sitten ja nähtävää löytyy sieltäkin. Joku tässä kyselikin Sardiniasta foorumilla ja joitakin kommentteja pitäisi löytyä jos löydät ko. keskustelun.pusi sanoi:Korsikalla auringonpaisteessa ihmettelemässä Napoleonin sukujuuria.QUOTE]
Mistä nykäsitte Korsikaan ja millaista siellä oli? Samallahan tuosta pudottaisi Sardiniaan, kun ihan peräkkäin ovat. Kellään kokemusta?
Minä olen ottanut jonkun ao. seutukunnan kartan, esim Alpenpass roads - muistaakseni, katsonut siitä ne tiet jotka on korostettu vihreällä ja pyrkinyt ajamaan niitä pitkin.daddy0 sanoi:Onko mitään hyvää vinkkiä luonnon nähtävyyksien löytämiseksi?
Peltsii sanoi:Ulmissa taas ei ole mitään muuta nähtävää, kuin tuo katedraali, joka kylläkin on korkea. Kuollut tuppukylä. Ennemmin menee vaikka Müncheniin tai Stuttgartiin, kun matkaa ei ole kuin reilut 140km molempiin ja tiet ovat hienoja ajaa.