sanoi:
Mikä sellainen MP-Asun malli on, missä olisi kiinteä vuori??
Panit aika pahan. Empäs nyt muista, mutta niitä joita olen all wrongissa katsellut on housuissa ollut vuori kiinteä. Tosin en ole pariin vuoteen niitä enää tsekkaillut. Mutta vastaus kysymykseesi, että ainakin eräässä naisten mallissa on, sillä vaimolla on sellaiset.
Minä ostin 05 keväällä MP-asun coret. Takki oli yllättävänkin hyvä. Siinä lukee hihassa ainaki Sportec, olisikohan siis sen merkkinen. Siinä vuori irrallinen.
Samassa "paketissa" tullet MP-asun housut, siis ehkä mallinimeltään sama? Joka tapauksessa niissä oli kiinteä vuori. Olivat aivan kauheat toppahousut. Pidinkin niitä sitten seuraavan talven ulkohousuina lasten kanssa kelkkamäessä.
Viime keväänä kysyessäni kaupasta että ei kait enää tehdä ko. housua, vastaus oli että tehdään, mutta päivitetty malli, jossa mm. irroitettava vuori. Siis ei enää taida olla MP-asulla kiinteävuorista housua. Ja aivan aiheesta tuokin päivitys.
ps. ko. MP-asun takin kestoa on pakko alkaa hämmästelemään. Hinta oli halpa, mutta olen sitä tämänkin talven pitänyt aivan koko ajan. Käytän sitä jopa varikkotakkina, jossa sotkeentuu varsin pahoin. Olen ollut se päällä tukkisavotassa jne. Pessyt kymmeniä kertoja, tosin aina pesuohjeen mukaan.
Ja vieläkin pitää vettä (no tosin nyt kuukauteen en ole "päässyt" testaamaan), epäilemättä vielä keväälläkin pitää vettä!
Tähän topiciin liittyen, itse en yhtään epäröäisi ostaa Sweepinkään asua. Epäilemättä hinta/laatusuhde erittäin kohdallaan. Etenkin, jos vaihtoehto on, kuten monilla etenkin aloittelevilla valitettavasti tuppaa olemaan, ajaa farkuissa ja ties missä tuulipuvussa, niin ehdottomasti kannattaa ostaa.