• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko avaimenperää virta-avaimessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko avaimenperää virta-avaimessa? - vai muita avaimia virta-avaimen mukana

• 1. pelkkä virta-avain vain, pysyy virtalukon ympäristö kuin uudessa mopottimessa

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. avaimia on muttei avaimenperää

Ääniä: 0 0,0%
  • 3. avaimenperä on, muttei muita avaimia

Ääniä: 2 50,0%
  • 4. avaimenperä ja kaikki ne avaimet joita tarvitsen mopolla ajellessa on samassa nipussa

Ääniä: 2 50,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Äkkiseltään aika turha äänestys mutta satuin tuossa eilen käymään huvikseen katselemassa vaihtopyöriä ja pisti silmään kuinka kuluneet on aika monessa vaihdokissa virta-avaimen ympäristö, on meinaan aika ilkeän näköisesti kuluneet maalit kun avaimet on hanganneet jne... Itse en pidä minkäänlaista avaimenperää tai edes -rengasta virta-avaimessa kun en oikein halua ylimääräisiä naarmuja eli taskussa kulkee sitten toinen avain-nippu jossa on kodin ja ketjulukon avaimet.

Avaimenpera on, mutta ei hakkaa minnekkaan mihin jalkia jaisi, on sillatavalla sijoitettu virtalukko
smile_org.gif

Kovasti tuuleen tarttvaa avaimenperää ei kannattaisi ainakaan nakupyörässä pitää:
tempova ajoviima tärisyttää avainta ja kuluttaa virtalukon heloja ylenmäärin.
Lukko väljähtyy ennen aikojaan!
confused_orig.gif

Kuminen Yamaha-avaimenperä, vaikka heiluu tossa niin ei tee mitään hallaa...

Avaimia on... mutta tuo lukon ympäristö jo valmiiks niin kulahtanu ettei niin haittaa.
confused_orig.gif

Pelkkä avain on.

Kerran viime kesänä mulla hävis avain, oli taskussa pari päivää, enkä ajanu pyörällä kun sato vettä. Sit kun olin ajamaan lähdössä, niin kas kas, avain ei olekaan taskussa.  
bawling.gif
Ainut avain oli vielä.  
confused_orig.gif

Siinä koko päivän yritin ettiä joka paikasta tuloksetta. Lukkoliikkeessäkin kävin kyselee mitä tehdä ja lukkojen vaihto ainut vaihtoehto.

Menin yövuoroon töihin ja duuni kaveri huutaa pihalla "eikös sulla oo Suzuki-merkkinen mopedi?" Mä ihmettelin että mikshän se kyselee... Sit näytti että mulla ois tämmönen avain!  
062802jumpie_prv.gif
En oo kyllä edelleenkään alkanu käyttää avaimenperää, mutta nyt on pari vara-avainta.  
idea3.gif

Ei oo muita avaimia, mutta avaimenperänä joku avaimen mukana tullut nahkainen lärpäke vuodelta yks ja kaks, jonkun pääkaupunkiseutulaisen autoliikkeen nimi siinä on, en vaan muista minkä
smile_org.gif

Tai itseasiassa, on siinä toinen avain, nimittäi vara-avain
blush.gif
Ehkä se ei siinä ihan oikeassa paikassa ole, mutta en nyt ole muuallekaan sitä vielä siitä osannut siirtää. Pitänee panna se vara-avaine toiseen avainnippuun, jossa on kaikki accordista kauppakärryavaimeen (niin siihen kuuluisaan avariin
biggrin.gif
) joka sekin kulkee aina mukana.

pelkkä virta-avain.. olen kyllä etsiskellyt avaimen perää, mutta kun sen pitäisi olla sellanen, joka ei naarmuta tms.

Mulla virta-avain ja avaimenperänä pieni sinivalonen lamppu. Boksin avain kulkee erikseen oman avaimenperänsä kanssa
smile_org.gif

Pyörän avain, ketjulukon avain ja broidilta lahjaksi saatu itsetehty muovinen bomberlogo avaimenperä. Ei ainakaan vielä ole mitään silmin huomattavaa kulumista tapahtunut. Hieman se heiluu siinä tuulessa mutta ei mitenkään erikoisen paljon.

Virta-avaimen lisäksi ketjulukon ja levylukon avaimet sekä kuminen avaimenperä.

Ja onhan siitä lukon ympäriltä alumiini kiillottunut, mutta mielestäni ajan patina voikin näkyä kunhan ei maalipinta vaurioidu.

Back