• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko ajokausi ohi jo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sammy76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ohi on. Oon lämpimien ja kuivien kelien kuski = ei jaksa pukea kerrastoja päälle, tulee hiki ennen kuin on pyörän päällä. Jos sitä keväällä vapun jälkeen ois taas tarpeeks lämmin.

Ajokausihan pääsee vasta alkamaan, kunhan saa kortin virkavallan hallusta takaisin
smile_org.gif

Hyvinhän siellä pärjäsi. Mopo tuli korjaamolta eikä ajelussa tullut edes vilu. Vähänlaisesti oli pyörää liikkeellä.

Kyllä se taitaa olla... Ei vaan jaksa enää kiinnostaa. Tietty jos talveksi saisi alle jonkun mukavan enduromopon niin voisihan sitä sitten
biggrin.gif

Ei kai nyt sentää vielä, tänäänkin sää oli mitä parhain ajella, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja ilma on kuitenkin vielä niin lämmin ettei edes 200 kilsan jälkeen vielä palellut
smile_org.gif
Ihan ensilumiin asti tuskin kuitenkaan tulee ajeltua, mutta ei kausi ihan vielä oo ohi, ja henk. kohtasesti ajelen kyllä mieluummin nyt hieman viileemmillä keleillä kuin silloin heinäkuun alkupuolella +35 helteessa kaikki paikat hiestä märkänä
biggrin.gif

Joo rupee oleen aika vilposet kelit, ootetaan vähä lämpimämpää keliä niin vois taas ajella mutta ylihuomena alkaa hirvenmetsästys toinen huippuharrastus  
idea3.gif

Ohi on. Asukokonaisuus mallia michelinmies ei kauheesti houkuttele ja näpit jäätyy, vaikka kuinka olis topatut hanskat. Ajaminen olisi pelkkää kärsimystä tässä vaiheessa mulle. Nostan hattua niille, jotka sitkeesti ajelee vielä, mutta mun sietoraja on tullut jo vastaan. Kesästä jäi kuitenkin hyvät fiilikset mieleen, joten niiden voimin jaksellaan ensi vuoden puolelle
biggrin.gif

aamulla kosteahko ja sumuinen ilma, olikohan jotain 14 lämmintä? vettä ei tiedossa joten eikun mopon päälle ja 20km fiman aktiviteettipäivälle.
4 maissa takaisin kotona, hanxin takin otti veks niin t-paidan sellkämys oli hiukan kostea lämmöstä.
eli siis ajelin tuon reissun t-paita alla ja siinä sitten goret päällä, ei kylmä
smile_org.gif
mainio keli.
juuri katselen josko vielä lähtis hiukan ajelemaan kun aurinko paistaa ja lämmintä piisaa
033102beer_1_prv.gif

Nythän se taas jatkuu, kesällä ei viittiny ajaa, kun oli liian kuuma, nyt taas viitti ajella, kun kelit on sopivat ja talveks nastat alle.

Ei nyt vielä anneta periksi. Sunnuntaiksi lupaa pelkkää auringonpaistetta
cool.gif
. Tarttee käyttää tilaisuus hyväksi.

Mut iltapäivällä kotilolla kotio ajellessa pääsi harjoittelemaan hirvenväistöä ihan livenä. Mulla ei ollut tiukkaakaan, mutta vastaan tulevalla puolella jäi marginaalit alle viiden metrin. Innokkaimmat aloittavat huomenna hirvijahdin. Noita kenopäitä saattaa olla sitten enemmänkin liikenteessä.

Back