• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ongelmia lintujen kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja obsesson
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa lueskelin tota "lintu kupoliin" juttua, ja tuli mieleen toinen ongelma mihin olen törmännyt kyseisten otusten kanssa.

Pyörän peilit ja linnun p***a!!

Onko muut törmänny ilmiöön että peilit on paskottu mutta pyörä muuten ei ole saanut osumia. yleensä kesän aikana jos yhen jätöksen joutuu penkiltä pyyhkäsemään ni se on siinä, mutta peileissä on osumia lähes joka aamu kun ajelemaan olen lähdössä.

Ja pyörän vieressä olevan auton peilit tietysti jätetään rauhaan...

Auton kanssa samaa juttua. Hätistelee kilpailijaa reviiriltään. Peitä peilit jollain pussilla, auttaa nopeasti.

033102beer_1_prv.gif

Mulla oli pesuvedessä paljon kalan pissaa
crazy.gif
, miten siitä pääsee eroon ?? Olisiko vastarannalla puhtaampaa vettä
withstupid.gif

Mullakin on yks linnunpaska tänä kesänä, oikeen semmonen pökäle – ja peilissä!

Jep reviiristään tappelevat kuvajaistensa kanssa. Nähty juttu ja ei oo ihan vähällä luovuttavia lintuja silloin liikkeellä kun oman kuvansa kanssa tapellaan kaikin keinoin.

Keskieuroopasta on leviämäsä tää tapa pystyttää ohkasia n. 15cm pitkiä piikkejä kaikille rimoille, palkeille, katon reunoille jne. Ettei linnut pääse istahtamaan. Jos semmosia sorvais siihen peilinreunaan?

Back