Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PoS sanoi:Tuossa ukkoa jututin, niin pohdiskeli, että mistähän saisi yhtä kovakulkuiset pyörät TT:hen ensi kesällä.
Että nyt vaan kaikki sitten Mansaaren matkoja varaamaan!
suzukai sanoi:Kuka jaksaisi järjestää ORG GOES Mansaari 2014 retken? Voisi olla todella hieno retki![]()
PoS sanoi:No niin, nyt kun on hetki hengähdetty, ollaan aloitettu puuhaamaan Tuukan TT-kuviota. Valmistatutumista voi seurata facebookissa.
Rahaa tarvitaan ja paljon. Ihan hyviä ideoita löytyy omasta takaa, ja niitä aletaan toteuttamaan asap. Ja jos joku haluaa miestä tukea ja nähdä suomalaismenestyjän siinä kaikkein kovimmassa katukisassa, ei muuta kuin yhteyttä, niin katsotaan, millaista kuviota saadaan väännettyä.
PoS sanoi:Matka on yksi, jota koitetaan saada järjestymään!
Juutana sanoi:Nyt huutais kyllä foorumi sitä "tykkää"-nappia.
Juutana sanoi:Nyt huutais kyllä foorumi sitä "tykkää"-nappia.
Oon itse menossa saarelle tänä kesänä lentäen ja oon tässä kiroillut vuokrapyörien hintoja. Voitko kysyä kaveriltasi mikä lafka hoitaa noita kuljetuksia ja millaiseen hintaan?LeWe sanoi:Kaveri käy tuolla omalla ajamassa. Lähettivät viimeeksi kolme pyörää puulaatikoissa sinne lähelle. Julkisilla perille ja siellä sitten isookovaa. Ajaen takaisin suomeen. Oli kuulemma rahditus ja homma sielläpäässä toiminut tosi hyvin. Pitäisikö kysellä vinkkejä, jos joku vastaavaa haluaisi harrastaa...
SuzukiV2 sanoi:Nyt on TT valmistelut sillä mallilla, että Supersport 600 Honda on rakenteilla Vesilahdella ja saksalainen NK Motors antaa mun ajaa heidän supertwiniään. Eli homma alkaa näyttää hyvältä.
Ainoa ongelma on, että kun tulot jää selvästi Suomen keskiansioiden alapuolelle, niin budjetti on viisinumeroisen luvun miinuksella!
Mutta toivon, että haluaisitte auttaa ostamalla meiltä kalenterin, missä on paitsi hienoja kuvia katuradoilta myös kaikki vuoden 2014 katuratakisat merkittynä.
Hinta on törkeän kallis 25 euroa, mutta idea onkin saada edes jotain taloudellista tukea tähän projektiin. Jos haluatte nähdä suomalaisen TT:ssä tänä vuonna ajamassa kilpaa eikä vain ajamassa ympyrää, niin tuon kalenterin ostaminen työntää meitä siihen suuntaan!
Niitä saa lähettämällä viestiä osoitteeseen: korhonen . tuukka (a) gmail . com tai meidän facebook sivujen kautta www.facebook.com/tuukkattkorhonen
Nähdään saarella! jokainen kalenterin ostaja saa myös virvoitusjuomaa varikolla!![]()