• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Öljyvalo palaa kiihdytyksissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ton silmän kanssakin taitaa olla vähän niin ja näin. Mulla ainakin vaikka miten antaa tyhjäksi valua ja sitten täyttä just sen ohjekirjan mukaisen määrän pyörä pystyssä yltää öljypinta just ja just ikkunan yli. Tähän mennessä luottanu aina tohon annettuun määrään kun öljyjä vaitanut itse, ja samalla tasolla ollut myös jos isomman huollon yhteydessä liikkeessä vaihtaneet.

...luottanu aina tohon annettuun määrään kun öljyjä vaitanut itse...
Juu, autossakaan ei kannata edes öljytikkua nostaa kun öljyt vaihtaa, vaan vanhat öljyt mäkeen ja huoltokirjaan merkitty määrä tilalle...
thumbs-up.gif

No joo, manuskan mukaan koneeseen menee 2,7 litraa jos vaihtaa suodattimenkin. Ja koneen kokonaisöljytilavuus on 3,5 litraa.

Edit: Ja minä en ole saanut omaa fasua syömään öljyä vaikka radallakin on kengitetty. Öljynä Castrolin GPS:ää. Entinen ilmajäähdytetty 1,1L ärräsuska vei kyllä, jos reippaammin veteli.

No joo, manuskan mukaan koneeseen menee 2,7 litraa jos vaihtaa suodattimenkin.   Ja koneen kokonaisöljytilavuus on 3,5 litraa.
No jopas! Tuo siis hautoo pauttiaralla 23% öljyistään johonkin pimeään paikkaan! Siellä se sitten kypsyy ja paranee...
tounge.gif
Mukava varmaan tietää, että koskaan ei saa kaikkea vaihdettua.

Oletus tuosta valmistajan ilmoittamasta öljymäärästä tietty pohjautui siihen kuvitelmaan, että koneesta tulee about kaikki öljy pihalle kun ropun avaa...

Back