- Liittynyt
- 17.11.2005
- Sijainti
- P-Pohjanmaa
Kävin ostaan koiranruokaa agrimarketista ja ostin samalla pyörään öljyt neste farm universal 10-30. Myyjä sanoi että yhtä hyvä traktoriöljy kuin
, eli ei kun menoksi.
, eli ei kun menoksi.