• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Öljyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lehtonen__
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo eli ennen kun tulee huuto että alotettiin uusi aihe niin tässä selailin ja en yhtään kunnon aihetta löytänyt öljyistä ja niiden sopivuuksista eri malleihin vaan erinlaisia pieniä kinoja löytyi paljon
biggrin.gif

Eli jos tänne kokoaisi eri malleista niitä suosituimpia ja parhaimpia öljyjä mitä käytetään, koska itsekkin juuri ostanut 900 firebladen vuosimallia 1993 eikä käryäkään mitä öljyä kaveriin kannattaisi syöttää konehuoneeseen niin kertokaa kokemuksia ja toki myös muiden mallien öljyistä mitä koneessa pyörii
smile_org.gif

Mä olen kanssa joskus pyytänyt viisaampia kertomaan mikä on kisapelissä olevassa Husabergin moottorissa PARAS öljy, vielä ei ole kukaan siihen vastannut.
Kun on Hondasta kyse niin laita sinne sitä mitä "ohjekirja" sanoo, luultavasti kymmenennen sivun alettua laitat sinne GN-4 tai jotain vastaavaa.
Ei kyl muuta sanottavaa, anteeks.

ei anteeks tarvi pyydel
biggrin.gif
ei mittää ohjekirjast oo mut mitä kattelin niin 10w-40 ja laatuluokitus sf tai sg? Mut katsotaan mitä viisaammat sanoo
033102beer_1_prv.gif

Niin sanoivat mullekin liikkeessä.tilalle tullu 10w-30 ,onko kokemuksia,luulis kelpaavan suomenkin suveen jos muuallekin maailmaa....

Mulle sanoi huoltomies että GN4 tai vastaava mutta purkista pitää löytyy MA merkintä? Mikä merkintä sitten lienee kyseessä?
nixweiss.gif

Näin pitkä ketju, eikä Delvaccia ole edes mainittu. No, hyvä niin.
062802moto_prv.gif

Hommaa siihen pyörääs Shell Advance öljyt, niin ei tartte katua
biggrin.gif

Ai jumankauta mikähän vääntö tästä vielä syntyy
biggrin.gif
pecha ei ole laittanu vielä yhtään kommenttia

Kyllä on varminta käyttää aina valmistajan omaa öljyä, näyttävät ulkomaaneläjätkin hauskasti tykkäävän...

Ps. taitaa olla noilla merkkihuolloilla omat varastot suoraan valmistajalta, kun en löytdä mistään Triumph -tai Kawasakiöljyä.
nixweiss.gif

Back