Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ts18056 sanoi:Miksi ihmeessä? Jos juuri vaihdetut öljyt, ja jäi proppu tiputtelemaan, kun ei ollut varaa siihen euron tiivisteeseen, niin valuttaa öljyt puhtaaseen astiaan, ostaa sen tiivisteen ja täyttää öljyt siitä astiasta.
Kotarikuski sanoi:Aiheeseen etäisesti ehkä liittyen...helppo kai se tiiviste on vaihtaa, eikä se paljon maksa. Mutta josset ole laittanut kokoa muistiin niin yritäpä kaupassa (paitsi tietysti marmorilla) selvittää mikä on oikea koko. Jaa mistäkö tiedän...
Olenkin ottanut tavaksi laittaa talteen niistä kohteista joihin itse puutun, kilsat, avainkoot ja -momentit ja vaihdettavan osan tyypin (kännyn muistioon). Pääsee paljon vähemmällä. Samalla syntyy täydellisempi huoltohistoria.
Olenkin ottanut tavaksi laittaa talteen niistä kohteista joihin itse puutun, kilsat, avainkoot ja -momentit ja vaihdettavan osan tyypin (kännyn muistioon). Pääsee paljon vähemmällä. Samalla syntyy täydellisempi huoltohistoria.
Kotarikuski sanoi:Aiheeseen etäisesti ehkä liittyen...helppo kai se tiiviste on vaihtaa, eikä se paljon maksa. Mutta josset ole laittanut kokoa muistiin niin yritäpä kaupassa (paitsi tietysti marmorilla) selvittää mikä on oikea koko. Jaa mistäkö tiedän...
lario sanoi:Pystyy, jos öljyn pinta on tyhjennysreikää alempana.
Kun pyörä on tovin ollut kyljellään ja nostetaan takaisin pystyyn, niin kannattaa hetki odotella ennen starttinapin painamista ja ehkä kokeilisi työntämällä onko palotilassa öljyä.
Sopivasti kun sattuu, niin öljyä voi olla myös imu- tai pakokanavassa.