Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, minulla matkaa kunnollisiin mp-liikkeisiin on 400 km joten kaikki on tilattava joka tapauksessa. Mikäs pakko se on pelkästään öljynsuodatinta varten tilaus tehdä, itse ainakin tilaan tavaraa enemmän kerralla. Nytkin on suodatin (alkuper. Honda) ensi kesää varten valmiina kaapissa. Siltihän noita tilauksia joutuu tekemään 5-10 vuodessa, totta kai siitä postikuluja kertyy, mutta niin aina. Alkuper. suodatin maksaa minun Hondaan 10 €, tarvike 7-15 €. Eipä tulisi mieleen tuollaisessa säästellä, kun moottoripyöräilyssä muutamalla sadalla eurollakaan ei saa juuri mitään.Tilaanko ja maksan kympin postikuluja vai ajanko vartavasten hakemaan?
No mitä tavaraa se sitten pitäisi tilata, jos ei ole tarvetta? Paikkakunnalta löytyy kyllä ihan hyviä liikkeitä, mutta ei Trumpan alkuperäisosia valitettavasti. Kävisihän siihen toki Hondan alkuperäisputsari, mutta sillä kone räjähtää yhtä todennäköisesti kuin Mazdankin suodattimella. Sehän ei ole se alkuperäinen, vaikka täsmälleen sama Toyo Roki onkin.Jaa, minulla matkaa kunnollisiin mp-liikkeisiin on 400 km joten kaikki on tilattava joka tapauksessa. Mikäs pakko se on pelkästään öljynsuodatinta varten tilaus tehdä, itse ainakin tilaan tavaraa enemmän kerralla.Tilaanko ja maksan kympin postikuluja vai ajanko vartavasten hakemaan?
Ööh, nyt ei ihan tajunnut... Miten moottorin kierrosluku liittyy öljynsuodattimeen..?"EHKÄ" se ei vielä riitä, jos kierre ja tiivistepinta
sopivat yhteen? Vrt. auton ja mopottimen kierros-
luvut...
Minusta tuo oli helposti tajuttavissa, erilainen öljynkierto ja muutenkin erilainen luonne auton ja mp:n moottoreissa.Ööh, nyt ei ihan tajunnut...
ThreadMoottoripyörä käy kuumempana ja kiertää enemmän. Lisäksi siinä on märkäkytkin. Sen takia auton öljynsuodatin ei käy. Pyörä myös kulkee kovempaa ja auton putsari ei siinä vauhdissa ehdi kunnolla suodattaa ja kone leikkaa kiinni. ( Triumphiin käy Mazdan putsari ).