- Sijainti
- Hömpstad.fi
Jos näkyy ikkunassa kuplia, pitää näkyä myös sukellusmiäs, muuten on näköharha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos näkyy ikkunassa kuplia, pitää näkyä myös sukellusmiäs, muuten on näköharha.
Ei delvacillakaan sentään IHMETTÄ saada aikaan.Itellä menee jammuun delvacit, luulis harrikanki sillä toimivan...No paanko mä sitten 5W-50 tohon Harrikaan? vai mites Delvac?![]()
Åaksumpi öljy...parempi mieliHaluaisin nähdä yhden syyn, tai kuulla, miksi 10w40 piti vaihtaa johonkin 20w..jotain.? Kertokaa ihmiset....miksi.
Rypsiöljyn ja delvacimmieisten ei tarvi vaivautua koska ovat menetetty alue millekään järkipuheelle.![]()
Teboilin Superbike 15W-50 luulis olevan passelia. Eihän se mitään Delvacia ole mutta toimii...No paanko mä sitten 5W-50 tohon Harrikaan? vai mites Delvac?![]()
Mulla on tällä hetkellä kyseiset lirut ja kytkin / vaihteet ei oo toiminut kyllä näin huonosti edellisillä öljyillä. eli ei tuu mun pärrään ainakaan Tebbanan tuotetta toista kertaa.. jossain toisessa pärrässä voi tietenni toimia, mutta mulla ei kyllä pelitäTeboilin Superbike 15W-50 luulis olevan passelia. Eihän se mitään Delvacia ole mutta toimii...No paanko mä sitten 5W-50 tohon Harrikaan? vai mites Delvac?![]()
![]()
Tästä se taas lähtee![]()
Sitäpaitsi on pirun paljon parempaa ja terveellisempää salaatissa kuin Delvac...Kylmäpuristettu Virgin Extra on parasta, ei ole viskolla väliä![]()
hetkinen... Mistä pitäis alkaa huolestua kun näkyy tuon oman mopon öljyikkunasta ajon jälkeen vähän tuollaista vaaleampaa vaahtoa?? Jotain vikaa tulossa vai jo tullut...Jos vaahto olisi kahvin väristä niin sitten voisi huolestua.
Jos ihan reilusti vaahtoa, niin jostain pääsee vettä öljyn sekaan. Kansi voi olla halki ja sitä kautta vuotaa jäähdytinnestettä koneen puolelle.hetkinen... Mistä pitäis alkaa huolestua kun näkyy tuon oman mopon öljyikkunasta ajon jälkeen vähän tuollaista vaaleampaa vaahtoa?? Jotain vikaa tulossa vai jo tullut...Jos vaahto olisi kahvin väristä niin sitten voisi huolestua.
Pyöränä on vanhempi I/Ö bandit niin pitää varmaan osoittaa syyttävää sormea kohti naapureita kun ovat kaataneet kahvinsa väärään paikkaanJos ihan reilusti vaahtoa, niin jostain pääsee vettä öljyn sekaan. Kansi voi olla halki ja sitä kautta vuotaa jäähdytinnestettä koneen puolelle.
- P
Edit: tai sitten naapuri on vittuuntunut sun pärrän ääniin ja käynyt kaataan cappucinot öljyntäyttöaukusta sisään![]()
Haha.. huomenna tuima ilme naapuria kohtiPyöränä on vanhempi I/Ö bandit niin pitää varmaan osoittaa syyttävää sormea kohti naapureita kun ovat kaataneet kahvinsa väärään paikkaanJos ihan reilusti vaahtoa, niin jostain pääsee vettä öljyn sekaan. Kansi voi olla halki ja sitä kautta vuotaa jäähdytinnestettä koneen puolelle.
- P
Edit: tai sitten naapuri on vittuuntunut sun pärrän ääniin ja käynyt kaataan cappucinot öljyntäyttöaukusta sisään![]()
![]()
Heh. Veikkaankin vahvasti, että kyseessä EI tällä kertaa ole kansipahvivuotoPyöränä on vanhempi I/Ö bandit niin pitää varmaan osoittaa syyttävää sormea kohti naapureita kun ovat kaataneet kahvinsa väärään paikkaan![]()