• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Öljyn ja suodattimien vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Joke

Garagen weturi :)
Sijainti
Åbo
Perus öljynvaihtohuolto on helppo homma, mutta siinäkin on omat niksinsä. Olen kirjoitellut Garageen juttuja kilocebarin remonteista ja tällä kertaa kamera oli mukana perus keväthuollossa
wink.gif

Öljynvaihtohomma ei vaadi kummoisia työkaluja ja on helposti tehtävissä ulkonakin. Jos ei ole remontteja tehnyt, niin näistä on hyvä aloittaa. Toivottavasti laskee kynnystä tarttua jakariin, kliks*

Ihan jees pätkää :-) Sattuneesta syystä cebariin liittyvät dokumentoinnit on aina jees... Tosin, miksi repiä sivuposkea irti? Mun pärrässä ainakin vältän noihin osiin koskemista, kuin ruttoa vanha muovi ei tykkää kun sitä käsitellään.

Ihan jees pätkää :-) Sattuneesta syystä cebariin liittyvät dokumentoinnit on aina jees... Tosin, miksi repiä sivuposkea irti? Mun pärrässä ainakin vältän noihin osiin koskemista, kuin ruttoa vanha muovi ei tykkää kun sitä käsitellään.
Kaippa sen öljynsuodattimen saa vaihdeltua sivukate paikallaankin. Ei oo tullu edes mieleen koittaa, kun pyörä on ollut aina tallissa, niin muovit on kunnossa. Ja samalla on hyvä tilaisuus tutkia letkujen ja putkien kunto, niin ei tule yllätyksiä tien päällä  
wink.gif

Back