- Liittynyt
- 15.2.2008
- Sijainti
- Kouvola (Anjala)
Pitäisi erkki-5 vaihtaa öljyt ekaa kertaa ja edelliset öljyt siellä on ollut Castrollin GPS 15W-50. Tuota öljyä en ole täältä löytänyt mistään ja muutenkin surkea valikoima ollut eri paikoissa. Ohjekirjassa lukee, että 20W-50 öljyä niin olisiko tuo motonetin Motul 20W-50 passelia sinne? Ainakin varmaan parempi vaihtoehto, kuin nuo 0W-40 litkut?
cio. Viritysaste on kuiteskii aika kohtuullinen. Mutta jos kovin uusi pyörä on, niin laita sitten vaikka shellin 20W50 tonkasta moponkuvalla varustettua öljyä, se on todennäköisesti tehtaallaki ollu. Tai mielummin tietysti jättää Shellin katumaan tekosiaan ja ostaa jotain toista merkkiä