• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä tänään torstaina 2.9 joskus seiskan aikoihin illalla kun ajoit vastaan rajamäellä hyvinkään suuntaan oranssilla nissan 200 mis oli musta konepelti..

ei ole _MITÄÄN_ JÄRKEÄ_ säikytellä ketään sillälailla et yhtäkkiä kääntää vastaantulijoiden puolelle kun joku ajaa pärrällä tai millä vaan vastaan!! Vittu siinä voi joku oikesti säikähtää ja ajaa ojaan. Vtun teinit!

Ei siinä, enköhän jossain huoltsikalla tunnista sen teinituning nissanin niin lupaan tulla sitten vuorostaan säikyttelemään  
mad.gif
Tommonen? http://www.dnsf.org/index.p....id=3958
Juurikin tuollainen..ellei olis tuo..taitaa olla hiinä ja hiinä pysynkö ton perässä jos iskee
mad.gif
päälle..

Olitko se sinä tänään torstaina 2.9 joskus seiskan aikoihin illalla kun ajoit vastaan rajamäellä hyvinkään suuntaan oranssilla nissan 200 mis oli musta konepelti..

ei ole _MITÄÄN_ JÄRKEÄ_ säikytellä ketään sillälailla et yhtäkkiä kääntää vastaantulijoiden puolelle kun joku ajaa pärrällä tai millä vaan vastaan!! Vittu siinä voi joku oikesti säikähtää ja ajaa ojaan. Vtun teinit!

Ei siinä, enköhän jossain huoltsikalla tunnista sen teinituning nissanin niin lupaan tulla sitten vuorostaan säikyttelemään  
mad.gif
Tommonen? http://www.dnsf.org/index.p....id=3958
Juurikin tuollainen..ellei olis tuo..taitaa olla hiinä ja hiinä pysynkö ton perässä jos iskee  
mad.gif
päälle..
Tuolla värityksellä olevia äsäksiä on käsittääkseni useampikin suomessa, että en heti ensimmäiselle lähtisi kostamaan...

^ mutta tuskin kovin montaa suurilla kromivanteilla ja kerrostalon kokoisella lintulaudalla (mikäli siis yksityiskohdat piirtyivät mieleen...)

sanoi:
^ mutta tuskin kovin montaa suurilla kromivanteilla ja kerrostalon kokoisella lintulaudalla (mikäli siis yksityiskohdat piirtyivät mieleen...)

ei taida olla tuo, sponsoreina LapinKumi tai TarraKopla joka näyttäs olevan Kemissä...  
nixweiss.gif

Noin suurinpiirtein saman värinen 200 bongattu eilen illalla malminkartanossa.

sanoi:

ei taida olla tuo, sponsoreina LapinKumi tai TarraKopla joka näyttäs olevan Kemissä...  
nixweiss.gif

Noin suurinpiirtein saman värinen 200 bongattu eilen illalla malminkartanossa.
Joo ei tainnu olla ihan noi hieno..ei pistänyt ainanka kiiltävä kromi eikä tarrat silmään..
No antaa olla..jos tulee nurmijärvellä tai hyvinkäällä vastaan ni sit vois jotain katella mut muute, pennut on pentuja..
nixweiss.gif

...joka ajoit skodan taksilla aamulla hirvikolarin öljytiellä Premier Parkin luona etkä edes pysähtynyt paikalle, mahtoiko olla romilleja..? Hyvän sotkun erinäiköisiä muovinpalasia kyllä jätit tielle, kiitos siitä.

Org-tervehdys vihreältä (kawa?) fighterilta tänään jossain Porvoon suunnilla (jep,ei käryäkään missä olin pyörimässä
biggrin.gif
). Oisko joskus kello kolmen paikkeilla, ehkä. No en kuitenkaan tajunnut itse nostaa fingeriä, olin aika turistina...

Mulla siis vihree cb1000r, ja kaveri ajo takana sinisellä hornetilla.

Kuka mahtoi olla kyseessä? Pyörä oli ainakin helvetin siisti...

Kukas nainen vaaleanpunaisessa ajotakissa ja ilmeisesti 600 Gixeri alla näytti mulle peukkua tänään Su 5.9 Nokialla klo ~19, Teboilin valoissa?  
thumbs-up.gif

Tuliko sakkoa Lahden ja Vääksyn välillä tunti sitten? Hyvään paikkaan olitte pysähtyneet, niin näin kaukaa tilanteen ja kerkesin höllätä vauhtia.

withstupid.gif

tulihan siinä....molemmille  
omg.gif
  naurettava tilanne,mutta ku oli vastoin lakia niin ei voi mitään...kalliit kahvit
nixweiss.gif

Tampereella Teiskontien alkupäässä taisi tulla orggimorotus valkoiselta rytköseltä tänään ~18.30.

T. Tumma Zetori

Yläneen grillillä oli tänään useampikin mopo parkeissa ja terassi täynnä ajokamppeisia immeisiä. Ajelin seiskan nurkilla siitä ohi mustalla SV:llä.
sport05.gif

Tänään tuli bongattua kaksi org tervehdystä, olitko se sinä?  
wink.gif

Vanhalla Lahdentiellä kello 11 jälkeen Keravan kohdalla joku punainen(?) varren näköinen pyörä.

Nurmijärveltä/Klaukkalasta Röylään päin johtavalla tiellä 17.30 aikoihin joku tumma kyykkypyörä.

Itse liikenteessä mustalla Kasawialla.

On kyllä ihan ylihauskaa, kun ajoin ennen custom-piikillä, niin aika harva vastasi tervehdykseen, mutta kuitenkin jotkut vastasi, useimmiten toiset customilla ajelevat. Nyt kun oon hilpan yli viikon ajanu "kyykky"piikillä, niin tähän mennessä tasan yks naispuolinen kuski on vastannu nyökkäämällä, kun nostin tassua kahvalta. Lapanen on kuitenkin heilunut ihan kiitettävästi.
nixweiss.gif

Ehkä kaikki sit luulee mua joksku teiniks, koska eihän kukaan täyspäinen aikuinen ihminen aja piikillä, vai mitä.
tounge.gif

Back