• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tämän kesän hienoin etusen nosto liikenteen seassa nähty tänään ennen klo 16 hankasalmen jaripekan risteyksen kohdalla (ja nousi reippaasti eli ylös asti)ajoit vastaan pohja näkyvissä morotit samalla  :WAZAAP:pyörästä en osaa sanoa muuta kun rivikone ja vähän likainen pohja varmaan suzuki kun sinistä ja valkoista vilahti ohittaessa.
kävin työkeikalla jyväkylässä päiväseltään ja oli kyllä pärriä liikenteessä.
ite en uskalla nostaa ku jossain piilossa tuollain,enskallahan nousee väkisinkin joskus.
blush.gif

tämän kesän hienoin etusen nosto liikenteen seassa nähty tänään ennen klo 16 hankasalmen jaripekan risteyksen kohdalla (ja nousi reippaasti eli ylös asti)ajoit vastaan pohja näkyvissä morotit samalla  :WAZAAP:pyörästä en osaa sanoa muuta kun rivikone ja vähän likainen pohja varmaan suzuki kun sinistä ja valkoista vilahti ohittaessa.
ite en uskalla nostaa ku jossain piilossa tuollain,enskallahan nousee väkisinkin joskus.
blush.gif
Hyvä, ei käy kuvaus meikäläiseen.

blush.gif
Hyvä, ei käy kuvaus meikäläiseen.
Huippuhienoa !! kunhan ne nostot on ns. turvallisia kun yleisessä liikenteessä laittaa meneen , ei mitään 200 -> nopjoo riippuu kuka tekee....
tounge.gif

Joku enduro (?) tuli vastaan moottoritiellä Porvoon kohdalla. Etuhaarukassa molemmin puolin oli sellaset riisipaperivarjostimen kokoiset, keltaisen vihereät pallot, varmaan jotakin kangasta kun tukiraudat pullottivat läpi. Mitkä hiton härpättimet ne oli?

Olin kyllä silloin selvin päin.

sport05.gif

Iku

Sinäkö se ajelit päivällä n. klo 15 Laitilassa mustalla Africa Twinillä seisaaltasi. Hetken jo kattelin, että ompas pitkä kuski, mutta et ollukaan satulassa.
biggrin.gif

Tekö tulitte Yläneen ja Hinnerjoen välillä illalla vastaan vähän reilummalla tilannenopeudella. Hain jo pakopaikkaa siinä mutkassa, kun näytti FJR (?) olevan enempi ilmassa kuin tiessä.
biggrin.gif
Loput kolme vai neljä tulivatkin vissiin hiukan hiljempaa.

Ai niin, noin tunti tämän jälkeen siihen suuntaan paineli lansseja oikein urakalla. Toivottavasti ei kuiten tullut teitä hakemaan.

.. joka sai minun punaisen VW Polon lasolit naamalleen / varusteilleen tänään paasikivi-kekkosella
lookaround_orig.gif
.. hieman päänpudistelua siitä seuras. En tiennyt että ne niin pahasti pissii viereen, saati nähnyt mitään siltä auringonpaisteelta ylipäätään, pahoittelut
bowdown.gif

Joku enduro (?) tuli vastaan moottoritiellä Porvoon kohdalla. Etuhaarukassa molemmin puolin oli sellaset riisipaperivarjostimen kokoiset, keltaisen vihereät pallot, varmaan jotakin kangasta kun tukiraudat pullottivat läpi. Mitkä hiton härpättimet ne oli?

Olin kyllä silloin selvin päin.

sport05.gif

Iku
Nauroin ääneen  
biggrin.gif
Ehdottomasti loistava tuo viimeinen lisäys!

olitko se sinä vai sinä? hopee suzuki sv motarilla helsinkiin päin treeltä noin klo 18.30 ja sitte toinen hopee tai oliko musta sv motarilla treelle päin hesasta noin klo 21 maissa?

Ketähän tuli vastaan kirkkonummen masalasta sepänkyläntietä eilen joskus yhden aikaan päivällä?
Eli letka pyöriä, olisiko ollut kymmenisen kappaletta?
Customeita, muutama kyykky. Tulin itse kyllä autolla vastaan.

... joka "roplasit" ZXR:ää tänään klo. 15 maissa pyörätiellä Kaarinantien ja Uudenmaantien kulmassa. Toivottavasti sait pelin kuntoon  
smile_org.gif

Olin töihin menossa, joten en ehtinyt kysellä tarviitko apua.. (niinku meikäläisestä jotain apua olis ollu
biggrin.gif
)

Kiitokset sille mopoilijalle joka lauantaina Huutijärven nurkilla säästi multa muutaman päiväsakon verran. Enhän minä lujaa tullut, mutta kuitenkin...

Olitko se sinä neitokainen punertavalla cebarilla joka kurvasit 20min sitten nihtisillan aakkosaseman pihaan juuri kun olin tekemässä lähtöä. Hiustupsut vain kypärän alta hulmuen.

Oli kyllä niin silmää hivelevä kokonaisuus, pyörä ja kuljettaja, että harmittaa kun ei useimmin vastaavanlaisia tule liikenteessä vastaan  
cool.gif

Back