• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se Sinä, joka tänään 11.8. kello 20.45 ajelit vaaleansinisellä moottoripyörärekisterissä olevalla "sympaattisella" Vespallasi pitkin Laajasalolaista pyörätietä? (No pyöräteiden käyttö tosin tuntuu Sinulla olevan tapana, jo monena kesänä). Katsoit ihmetellen kun kuvasin Volvoni avonaisesta ikkunasta menoasi.
Oikeasti, tule pois sieltä, ennenkuin koulut alkavat.

Sinä se olit... Ajelit ruskea poninhäntäsi kypärän alta heilahdellen Lahtea kohti pohjoisesta puna-mustalla cebarillasi, harmaan-valkoiset nahat päälläsi.

En ollut ainoa joka meinasi kaistalla hortoillessa törmätä kanttariin - ripaus täydellistä naiskauneutta asenteella kuorrutettuna suomalaisessa kesäillassa!

(Ja jos sinulla kuitenkin oli siellä kypärän sisällä viikset ja nahkapuvun rintamuksessa pari mandariinipussia kotiinviemisiksi niin ole ystävällinen äläkä kerro sitä minulle, koskaan...)

Sinä se olit... Ajelit ruskea poninhäntäsi kypärän alta heilahdellen Lahtea kohti pohjoisesta puna-mustalla cebarillasi, harmaan-valkoiset nahat päälläsi.

En ollut ainoa joka meinasi kaistalla hortoillessa törmätä kanttariin - ripaus täydellistä naiskauneutta asenteella kuorrutettuna suomalaisessa kesäillassa!

(Ja jos sinulla kuitenkin oli siellä kypärän sisällä viikset ja nahkapuvun rintamuksessa pari mandariinipussia kotiinviemisiksi niin ole ystävällinen äläkä kerro sitä minulle, koskaan...)
Minulla ei viiksiä kasva, joten voit vielä huoletta pitää yllä romanttista haavekuvaasi!
biggrin.gif

Missä kohtaa minut näit, tulitko vastaan/perässä..?
smile_org.gif

Minulla ei viiksiä kasva, joten voit vielä huoletta pitää yllä romanttista haavekuvaasi!
biggrin.gif

smile_org.gif
On ehkä joskus tuijoteltu Viherlaakson suunnalla liikennevaloissa visiiristä visiiriin vierekkäsillä kaistoilla, ajelin kiinni kun Vanhalta Turuntieltä kurvasit Turuntielle. Pyörän ja kuskin vaatetus sopisi kuvaukseen. Itsellä sini-musta-valkoinen CBR, mutta ei sentään sinisiä vilkkuja ja sinistä nahkapukua.
smile_org.gif

biggrin.gif

smile_org.gif
On ehkä joskus tuijoteltu Viherlaakson suunnalla liikennevaloissa visiiristä visiiriin vierekkäsillä kaistoilla, ajelin kiinni kun Vanhalta Turuntieltä kurvasit Turuntielle. Pyörän ja kuskin vaatetus sopisi kuvaukseen. Itsellä sini-musta-valkoinen CBR, mutta ei sentään sinisiä vilkkuja ja sinistä nahkapukua.  
smile_org.gif
Hei niinpäs ollaan muuten tuijoteltu
biggrin.gif
Muistan vielä mopottimen, oli sen verran hyvännäkönen tapaus!
smile_org.gif

biggrin.gif

smile_org.gif
Hienoa! Perässähän minä pörräilin Lahteen tullessa, supermoton päällä rimpuillen kesken säätöprojektin... Ja levitä ihmeessä 'haavekuvia' ympärillesi jatkossakin, maailma on näin paljon parempi paikka! T: hymyilevä syysmotoristi

Olikos se W-P, joka tuossa 16 aikoihin tuli vastaan Valkoisenlähteentien ja Meiramitien risteyksessä?

Olitko peekoilemaan suuntaamassa? Tekipä mieli kovasti kääntyä ja kurvata perään, mutta ei, ku kotiin...
bawling.gif

Olitko se sinä, joka tuuppasit sieltä pikkutieltä kolmion takaa kaistalleni risteysalueella eilen lähellä Leineperin ruukkia. Olit tulossa Nakkilasta opasteiden mukaan.

Se olin minä, joka sen näyttävän jarrutuksen suoritti. Tajusin jopa päästää jossain vaiheessa sen takajarrun irti kun oli pyörä jo poikittain.

Olit kyllä kovin pahoillasi, ainakin eleistä päätellen kun pyörän siihen autosi nokan eteen pysäytin. Meinasin hypätä penkiltä mutta viksusti maltoin mieleni ja jatkoin matkaa. Olikin eka kerta tänä kesänä kun kolarointi/hengenlähtö oli lähellä.

Väitän että kokemus ja fiksu (lue: rajoituksen mukainen) tilannenopeus pelastivat. Varmaan jarrutusten säännöllinen harjoittelukin auttoi.

Mutta jumalauta mitä me keksitään sinulle? Kortti pois??!!

Te neljä KTM kuljettajaa (smotoja ja adventure ) tiistaina itärannassa, poistuitte kestopäällysteeltä kun käveltiin emännän kanssa vastaan. Adventure tuli myös seuraavana päivänä vastaan paimenportin valojen paikkeilla, silloin liikkeellä pyörälläni. (P.S. Ottakaa minut joskus mukaan pärisemään )

Olikos se W-P, joka tuossa 16 aikoihin tuli vastaan Valkoisenlähteentien ja Meiramitien risteyksessä?

Olitko peekoilemaan suuntaamassa? Tekipä mieli kovasti kääntyä ja kurvata perään, mutta ei, ku kotiin...
bawling.gif
:cruising:Juu, minähän se. Huomasinkin sut; sun edellä tais olla joku customi.?  Ei pystyny/tajunnu taaskaan morjestaa....
nixweiss.gif

Pyörän vein huoltoon siihen JL:ään. Takaspäin tulinki 600cebariffilla. Aijaijaijai....vähän sanaton olen; jos nyt vaikka sanois että itseltä lähti 15v pois ja "vaimolta" 30v
lookaround_orig.gif
062802moto_prv.gif
(tai toistepäin ettei tule pervoepäilyjä
biggrin.gif
)

.. joka tulit tänään vastaan Mikkelintiellä Ducatin 749/999:llä. Olit juuri poistunut 6 tieltä. Itse kuljin st4s:llä

:cruising:Juu, minähän se. Huomasinkin sut; sun edellä tais olla joku customi.?  Ei pystyny/tajunnu taaskaan morjestaa....
nixweiss.gif
Joku sohva siinä edellä hidasteli juu... Olen tottunut Meiramitien vetämään kotimatkalla yleensä kovempaa, kun siinä on kivat röykyt joilla saa pyörän kevenemään
cool.gif

Tasoissa ollaan morjenstamisen osalta, en kerinnyt itsekään kuin nyökätä, oli sen verran kädet täynnä töitä.

Miulle tuli eka .org morotus Lievestuoreen ja Toivakan risteysten välillä parisen viikkoa sitten. Kyllä lämmitti mieltä ja vähän tuulettelinkin siinä ajaessa kun oon yrittäny sormetella vastaantulijoille jo pari kuukautta.
oliko millainen pyörä? ite ajelen siellä suunnalla suht usein.
En kattonu kovin tarkkaan, mutta kaks pärrää siinä peräkkäin meni ja molemmat morotti. Tänään taas Mikkeliin suunnattava, mutta taidan kiertää Toivakan mutkatien kautta Kangasniemelle ja siitä vasta levveempää tietä pitkin.

mad.gif
keleen perjantai 13:ta...
mad.gif

Olitko se sinä sillä uudehkolla farkkusaapilla, kun tulit äsken kehä 3:sen rampista lahdentielle ja surutta siirryit suoraan vasemmalle kaistalle samalla kiilaten minut pientareelle ??

Taitaa kuitenkin saapissa olla hyvät poppikoneet tai mulla hiljanen äänimerkki kun torven soittaminen ei ajolinjan valintaan mitenkään vaikuttanut.

Onneksi edes mopon jarrut on tehokkaat.

Kiitoksia vaan "housupyykistä" kele..

062802moto_prv.gif

Autolla ajavat varmasti lukevat tata foorumia, tunnistavat omat virheensa ja alkavat katumaan. Pukeutuvat sakkiin ja ripottelevat tuhkaa paallensa seka juovat kalkkia...    
biggrin.gif

En ollut mina.      
tounge.gif

Mulla on kyllä vakaa usko siitä, että jokainen "puusilmäkuski" käy täällä tarkistamassa saldonsa...
tounge.gif

(en kai mä muuten olis tuossa aiemmin avautunut)
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif

Back