Voiko tästä päätellä, että ainakin hattara myöntää jo hukkuneensa silmiini?XDEhkä kaveri vain oli niin lumoutunut silmistäsi ettei ihastuksen keskeltä pystynyt mihinkään älylliseen toimintaan?....tuijotit vain hölmistyneenä silmiin.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko tästä päätellä, että ainakin hattara myöntää jo hukkuneensa silmiini?XDEhkä kaveri vain oli niin lumoutunut silmistäsi ettei ihastuksen keskeltä pystynyt mihinkään älylliseen toimintaan?....tuijotit vain hölmistyneenä silmiin.![]()
eipä mitäänJepulis kiitos varoituksesta. Kun käskit hiljentää vauhtia. Tulit minua vastaan taavetin ja savitaipaleen tiellä. Joskus kello 20. Ja heilutit kättä alas päin. Jotta hiljentäisin vauhtia. Hiljensin vauhtia huomattavasti. Kiitos vinkistä. Savitaipaleen abc:een pihalla oli poliisi prätkä ja maija.![]()
Juujuu, tiedän tiedän... Siinänyt oli kaikenlaista, koitettiin kiihdyttää motarille ja se edessä menevä niiin nutas siinä rampillaMuoks 3: Niijjuu, ja mistäkö tiedän... Noh, kun turvavälini oli hiukan niukka siihen farkkuskodaan ja meinasin ottaa sen kyytiin kun hää teki äkkijarrutuksen mopon takia... Oli myös senteistä kiinni![]()
![]()
Mikäs pyörä oli kyseessä?Ensimmäinen Org-tervehdys pongattu eilen klo. 18 maissa Merimaskussaaiemmin en tosiaan oo nähny ketään etusormi pystyssä, mut nyt ei epäilykselle jääny sijaa.![]()
Mä bongasin tuon saman parivaljakon Tuohikotin pikiksellä. Mulla oli täyslasti päällä ja päästelin hieman rennommin vaikka tiehän on oikea namupala. Moikkasin tuota mopopoliisia ja taisi moikata takasinkii. Ei taida uskaltaa ORG. morottaa poliisia jottei luule...........Jepulis kiitos varoituksesta. Kun käskit hiljentää vauhtia. Tulit minua vastaan taavetin ja savitaipaleen tiellä. Joskus kello 20. Ja heilutit kättä alas päin. Jotta hiljentäisin vauhtia. Hiljensin vauhtia huomattavasti. Kiitos vinkistä. Savitaipaleen abc:een pihalla oli poliisi prätkä ja maija.![]()
Sit oli joku toine.Saattoi olla HD tms. en ehtinyt tarkemmin katsoa, customityyppinen kuitennii![]()
Koska siinä oli aikoinaan liikenneympyrä, taisi olla joskus 70-luvun alussa kun pilasivat sen valoilla.Miks tota viinikan ristystä sanotaan liikenneympyräksi, kun sillä ei ole mitään tekemistä liikenneympyrän eli-tai-siis kiertoliittymän kanssa?