- Sijainti
- Helsinki ja Oulu
Olitko se sinä, valkoisella Bussilla matkalla Oulsuta pohjoiseen. Pelästyin, että liputtaisit mut sivuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikähän tuo oletettavasti oli, keltainen kawa alla ja siellä pyörittiin eilen... Vaajakosken ABC:n liikenneympyrästä poistuit kellertävällä muoviluodilla ainakin äänen perusteella kohtuullisen tehokkaasti reilusta org-morotuksesta huolimatta, koitin oman muoviluodin päältä tapailla morotusta saapuessani ympyrään.
Me ollaan kaikki niin ylpeitä susta.Olinko se minä kenen mittari näytti tänään yleisellä tiellä 299 km/h ?
Org-morotus tuli taas aamulla puol kasin aikaan 110-tiellä Paimion risteyksen lähellä. Ite en taaskaan muistanut sitä sormennostoo![]()
Sun pyörällä ei valitettavasti siihen pysty.Me ollaan kaikki niin ylpeitä susta.Olinko se minä kenen mittari näytti tänään yleisellä tiellä 299 km/h ?
Ja olen myöntänytkin sen useaan otteeseen, ylpeänä!Sun pyörällä ei valitettavasti siihen pysty.Me ollaan kaikki niin ylpeitä susta.Olinko se minä kenen mittari näytti tänään yleisellä tiellä 299 km/h ?
Pakko olla kavanaki!Sinä busa kuski joka olit menossa Ranualle mökille ja ihmeteltiin p-paikalla kuusamontiellä fb-kaivuria, hyvinkö perille pääsit? Poroista varoittelin!![]()
____
Sinä *****puusilmä joka yritit tappaa samaisella tiellä minut illempana kun oli kiire juopotteleen, ehkä humalassa olisit onnistunut paremminJospa kokeilet uudestaan kun palaat![]()
![]()
no minäpä hyvinkiPakko olla kavanaki!Sinä busa kuski joka olit menossa Ranualle mökille ja ihmeteltiin p-paikalla kuusamontiellä fb-kaivuria, hyvinkö perille pääsit? Poroista varoittelin!![]()
____
Sinä *****puusilmä joka yritit tappaa samaisella tiellä minut illempana kun oli kiire juopotteleen, ehkä humalassa olisit onnistunut paremminJospa kokeilet uudestaan kun palaat![]()
![]()
Mutta eihä ryssä uskalla aijaa pikku tiellä lujaa!Olitteko te te, venäläis-virolainen kolonna eilen nelostiellä matkalla etelään jyväskylän pohjoispuolella.. Rullailin kotilolla perässänne kun jyyräsitte satasen rajoituksella peräkkäin tappituntumalla 80-90 km/h satasen rajoituksella.. Aikani perässänne hinkattuani ja vaaratilanteita kauhistellessani, päätin lähteä ohituskaistalla teistä ohi.. Eikö s@@tana se viimeinen letkan ryssä keksi vaihtaa kaistaa peileihin katsomatta ja ilman vilkkua! Oli mennä henki sinulta, vaikka tuskin edes huomasit. Se kaasukahva ja ne peilit on laitettu pyörään ihan tarkoituksella.. Käytetään niitä.. Ensimmäistä kertaa muuten näin valtatiellä kyykkypyörän keräävän letkaa taakseen..Ruki vehr oli kyllä joka vatun skootterin kohdalla.. Suomessa bensa ja kumi on niin halpaa (sakkoja te ette maksa kuitenkaan), että kyllä kestää vääntää siitä tupista.. Keula pystyyn ja juhannusta kaikille..![]()