• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minäköseolin kun tulin sinua enska(tjsp)-kuskia vastaan Boxintiellä mutkassa tänään illansuussa? Sinä orkkimorotit™ oikeaoppisesti käsi ylöspäin kun taas minulla yläraaja ojentui enemmänkin sivuun.
Reenailin vielä pari seuraavaa mutkaa, mutta kun tuo nahkapuku on niin jäykkä...
Oliko musta pyörä ja valkoinen pää? Siellä ajelin tänään mutta noita morotuksia ei oikein muista kun niitä tulee 10- 1200 per ajopäivä.....ehkä olin, ehkä en  
nixweiss.gif
Eikäku mulla oli musta pyörä (tuolla profiilissa näkyvä) ja musta pää. Tai siis kypärä, ihonväri on jokseenkin valkoinen, jos sitä tarkoitit.

Siinä vaiheessa kun huomasin takana tulevan Rytkösen - ehti käydä mielessä jo monenlaisia asioita  
crazy.gif
Joo sama täällä... Että kuka ikinä olitkin niin ei saa tuolla lailla pistää viattomia motoristeja miettimään syntyjä syviä
tounge.gif
Ja sama myös täällä, kyllä siinä tuli peileihin tuijotettua enemmän kuin eteensä kun rykkösen bongasin jonon perästä. Vähän jänskätti alkaako valoshow vaikkei mitään syytä olis ollutkaan...
lookaround_orig.gif

Minäköseolin kun tulin sinua enska(tjsp)-kuskia vastaan Boxintiellä mutkassa tänään illansuussa? Sinä orkkimorotit™ oikeaoppisesti käsi ylöspäin kun taas minulla yläraaja ojentui enemmänkin sivuun.
Reenailin vielä pari seuraavaa mutkaa, mutta kun tuo nahkapuku on niin jäykkä...
Oliko musta pyörä ja valkoinen pää? Siellä ajelin tänään mutta noita morotuksia ei oikein muista kun niitä tulee 10- 1200 per ajopäivä.....ehkä olin, ehkä en  
nixweiss.gif
Eikäku mulla oli musta pyörä (tuolla profiilissa näkyvä) ja musta pää. Tai siis kypärä, ihonväri on jokseenkin valkoinen, jos sitä tarkoitit.
biggrin.gif
laitoin "vähän" epäselvästi; tarkoitin itseäni mustalla enskalla ja valkoisella potalla (tosin on myös valkoinen pää)

nixweiss.gif
biggrin.gif
laitoin "vähän" epäselvästi; tarkoitin itseäni mustalla enskalla ja valkoisella potalla (tosin on myös valkoinen pää)
Jeps, sama tyyppi, luulisin.

nixweiss.gif
biggrin.gif
Jeps, sama tyyppi, luulisin.
Hyviä treenejä..meni muuten vähän aikaa ennenkuin tajusin/paikallistin tuon Sharing Hill:in
biggrin.gif

Itse voisin laittaa tuohon Duke`s Cap

sunnuntaina 20,6 puolen päivän jälkeen tuusulantiellä (45) Jokelan kohdalla tulit vastaan zzr 1400:lla. Morotin reippaasti org-tervehdyksellä. Et sitten morjestanut takaisin ja se jäi varmaan kalvamaan mieltäsi koska käännyit ympäri ja halusit tulla oikein henk.koht. juttelemaan kanssani bussipysäkille. Valittelit firmasi mopo olevan kankea nopeisiin u-käännöksiin, ja samahan se ongelma mullakin on joten panostan vain suoranopeuksiin. Keskustelutuokio onneksi riitti etkä halunnut jättää itsestäsi kirjallista tervehdystä. Ajeleehan ne rekkakuskitkin välillä reippaasti niin erehtyväinen se voi bussikuskikin olla.

Tänään klo.11 aikaan Linnaisten kohdalla tulit Gold Wingillä sormi pystyssä vastaan, sinä?

Olitko se sinä Suomussalmen ABC:n kylmäasemalla tankkaamassa tänään Suzuki 1200 Banditilla? Minä siinä jonottelin vuoroa teidän jälkeenne (niitä oli 2)
biggrin.gif
. Oliko renkaassa jotain häikkää, mutta kerkesitte lähteä jo ennen kuin olisin voinut edes apua tarjota.

Olitko se sinä K1 gixerillä tänään Tampereella Kullervonkadulla tuossa 9 pintaan illalla, kun mp-poliisi ajoi takanasi ja seurasi pihaan asti?

...joka tulit tänään vastaan Näätämö - Utsjoki välillä Tenon Norjan puoleisella rannalla. Edellisestä morotuksesta olikin jo yli 300 kilometriä.

... Vaajakosken ABC:n liikenneympyrästä poistuit kellertävällä muoviluodilla ainakin äänen perusteella kohtuullisen tehokkaasti reilusta org-morotuksesta huolimatta, koitin oman muoviluodin päältä tapailla morotusta saapuessani ympyrään.

Tekö tulitte possujunassa vastaan Habko-Hyvinkää-tiellä n. 18.50? n. 10 pyörää joista yksi vihreä kawa. Muut jonkinsortin customeita. Ainakin yhdellä bongasin turvaliivit. Haiskahti vähän kimppakivalta...
smile_org.gif

joka tänään makasit pyörinesi pellonpuoleisella ojanpientareella Kartanonväylän ja Vanhan Lahdentien risteyksessä vähän ennen klo 18?
Ambulanssi ohitti minut Vähänummentiellä ja sen henkilökunta oli hoivaamassa sinua kun ajoin tapahtumapaikan ohitse.
Sijaintinne näytti omituiselta, mitä lie tapahtunut?
Toivottavasti ei kuitenkaan sattunut pahasti.

Kukas se tulee mua vastaan joka aamu? Ajelet 3-tietä ruuhkia vastaan, tavallisimmin nähty välillä kehä 3 - Klaukkala klo 6.45 - 6.55. Joskus myös toinen suunta iltapäivisin.
Pyöränä hopeanvärinen (?) XX, kuskin ajotakki puna-musta.  
062802moto_prv.gif

Sinäkös se rullailit kilttiä tyhjäkäyntivauhtia minua vastaan eilen noin 20 aikoihin Simonkyläntiellä, jollain komialla mustalla muoviluodilla? Ajokamat oli samaa sarjaa.

Elegantti moikkauksesi jäi mieleen, vaikken huomannut oliko org.sormi sojossa
biggrin.gif
Omat kädet oli täynnä työtä juuri kääntyessäni, niin jäi vastaus nyökkäykseksi.

...Kawa-kuski, joka jätit mulle rahanarvoista pesuaikaa Jyväskylän Kangaslammen itsepesuhallissa pari päivää sitten. Kiitos siitä.
bowdown.gif

Sinäkö se olit tänään ~12 aikaan Tampereentiellä Kuljun arvausaseman kohdalla et viitsinyt/jaksanut/huomannut/uskaltanut morjestaa.
En ehkä olisi uskaltanut itsekkään sinun tilanteessasi, ajoit edelläsi ajavan kotilon 
033102ass_1_prv.gif
ja takanasi tuleva kotilo oli sinun  
033102ass_1_prv.gif
"kiinni". Toivottavasti ei tullut yllättäviä tilanteita.  
crazy.gif

Org-morotus tuli taas aamulla puol kasin aikaan 110-tiellä Paimion risteyksen lähellä. Ite en taaskaan muistanut sitä sormennostoo
withstupid.gif

Olitko se sinä fillarilla liikkeellä ollut Ducati-kuski, jonka kanssa vaihdoin pari sanaa Teersalossa
tounge.gif
biggrin.gif

Back