• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
…joka olit kaatanut pyörän aamuruuhkassa Turussa Aninkaistensillalla tänäaamuna? Pitkän matkaa oli öljyä tiellä, kun palomiehet siihen imeytysainetta olivat levittäneet. Poliisi taisi sakkolappua kirjoitella ja sinä taisit olla paikattavana lanssin kyydissä. Pyörä ei pahalta näyttänyt, toivottavasti selvisit itsekin pintanaarmuilla  
thumbs-up.gif
Ihmetytti vain mitä siinä on tapahtunut.

Kukas päristeli eilenillalla lielahden valtakatua uudella bemarilla? Punanen tuulitakki kääntyi aika mukavasti nähdessään sun pyöräsi
inlove.gif

Oletko se sinä, joka seisotat mustaa V-Stromiasi Konalassa erään päättyvän kadun loppupäässä? Bongasin eilen jonkun n. 10 v. pojan kiipeilemässä pyöräsi päällä.
kaboom.gif
Sillä kertaa sain pojan ajettua tiehensä, mutta tuskin nämä mammanmussut tähän yhteen kertaan lopettavat. Kannattaa käydä vilkaisemassa, että pyörässä on vielä kaikki palikat kohdillaan.

Kukahan mahtoi olla tänään Koskissa musta keltaisella monsterilla liikkeellä, perä tais olla typistetty...

Vaikutti vaan mielenkiintoiselta paketilta....
eek.gif

Joka tuli sormi pystyssä vastaan jotakuinki Tammiston "suoran" alussa, Tuusulanväylällä? Pyörä jäi äkkiseltään bongaamatta, mut ite painelin keltasella Trumpalla stadiin päin ja teitä oli kaksi matkalla pohojoseen.

Ketkä näin Ruotsinkylän Gulffilla eilen? Meitä oli kolme teitä kaksi...

Ja susikoskella oli eilen joku uudella TonniBemmillä liikkeellä, kuka? Komea pyörä kyllä.

..se sinä, joka Tampereen Kalevan suunnalla usein pyörii punaisella (oisko -04-05) CBR 600 RR:llä. Kokonaan mustat ajokamat kypärää ja visiiriä myöten! Nostin kättä naapurin pihasta kun olin lähös matkaan valkosella Gixxerillä  
062802moto_prv.gif

..se sinä, joka Tampereen Kalevan suunnalla usein pyörii punaisella (oisko -04-05) CBR 600 RR:llä. Kokonaan mustat ajokamat kypärää ja visiiriä myöten! Nostin kättä naapurin pihasta kun olin lähös matkaan valkosella Gixxerillä  
062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
Asun itte siinä 50 metrin päässä, ikkunasta näkyy sun parkkikselle  
cool.gif
No minä ajattelin et asuisikos ite kuski siinä likellä kun pyörä on usein parkissa siinä kadun varressa
smile_org.gif

Ajoasennosta ja kuskin koosta olinkin katsovinani et kuskaajana olis naispuoleinen hlö, mutta en uskaltanut ekassa postauksessa huikkia JOS kyseessä olisikin ollut mies
biggrin.gif
 .. olisi pian tullut vihaisia katseita!  
kaboom.gif

biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
Asutteko Ilmarinkadulla? Siinä pianokorjaamon (vai mikä nyt olikaan) kohdilla on aika usein valkoinen Gixxer.

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
Asutteko Ilmarinkadulla? Siinä pianokorjaamon (vai mikä nyt olikaan) kohdilla on aika usein valkoinen Gixxer.
Ite asun Ilmarisesta seuraavalla, Väinölänkadulla
smile_org.gif

Tuommonen -08 600 valkonen Gixxu, valkosilla vanteilla  
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
Mä asun tässä Ilmarinkadulla, pyörä tosin tuossa poikkikadulla. Taitaa se pianokorjaamo olla enempi siellä ABC:lla päin  
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
No minä ajattelin et asuisikos ite kuski siinä likellä kun pyörä on usein parkissa siinä kadun varressa
smile_org.gif

Ajoasennosta ja kuskin koosta olinkin katsovinani et kuskaajana olis naispuoleinen hlö, mutta en uskaltanut ekassa postauksessa huikkia JOS kyseessä olisikin ollut mies
biggrin.gif
 .. olisi pian tullut vihaisia katseita!  
kaboom.gif

biggrin.gif
Jep, eipä täällä suunnilla hirveesti oo vielä ainakaan muita naisia näkynyt pyörällä
smile_org.gif

Olitko se sinä eilen kuuden maissa kun tulit Kokkilantietä Halikossa vastaan valkosella bemarilla, sininen verkkatakki päällä? Ei saa jumankauta naamioitua poliisiks!
biggrin.gif
Meikäläisellä alko vähän jo kakka hakkaamaan kalsareihin kun vauhtiakin oli sen verran siinä kohtaa että olis varmaan kortin päälle käyny
sport05.gif

Sinä joka kuljet aamuisin töihin ilmeisesti Vääksystä Lahteen. Miksi pyöräsi ei iske enää silmää?

Nimimerkki: Pettynyt

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
Mä asun tässä Ilmarinkadulla, pyörä tosin tuossa poikkikadulla. Taitaa se pianokorjaamo olla enempi siellä ABC:lla päin  
smile_org.gif
Mitä pirua, kyllä on motoristien maailma pieni =). Asun tässä Ilmarinkadulla itse ja parkkeerailen tuohon "sisäkadulle" ilvestielle punaista busaani. Saman kadun varresta löytyy se pubi =)

Back