• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinä cbr f-sportilla jossain saarijärven-karstulan välillä? Mopokyttä otti sutkin siihen pysäkille. Minut se pirulainen sai tutkattua, kortti säilyi kuin ihmeen kaupalla... rahalla selvis tällä kertaa
Samalla tiellä oli aiemmin 100 rajoitus ja vastapäällystetyllä osuudella olikin sitten jostain syystä rajoituksena 80. Ei tullut kovin tarkkaan seurailtua kylttejä siinä ajellessa. Mutta kiitos sinulle kun pidit sen tutkan hetken aikaa varattuna
wink.gif
Taisi olla kyllä varsin asiallinen mp-poliisi kyseessä.
Joo, pitäähän sitä kanssamotoristia aina sen verran auttaa
cool.gif
Asiallinen oli, sattui olemaan meidän asiakas... Kohtuullisen vähällä pääsin, oli kuulemma tullut ilmoituksia, niin osasi odotella mua... Olin puhelimes siinä, kaveri olis vaan soitellu ja varoitellu kytistä. Tuli vähän myöhäs..
lookaround_orig.gif

Sinä cbr f-sportilla jossain saarijärven-karstulan välillä? Mopokyttä otti sutkin siihen pysäkille. Minut se pirulainen sai tutkattua, kortti säilyi kuin ihmeen kaupalla... rahalla selvis tällä kertaa
Samalla tiellä oli aiemmin 100 rajoitus ja vastapäällystetyllä osuudella olikin sitten jostain syystä rajoituksena 80. Ei tullut kovin tarkkaan seurailtua kylttejä siinä ajellessa. Mutta kiitos sinulle kun pidit sen tutkan hetken aikaa varattuna
wink.gif
Taisi olla kyllä varsin asiallinen mp-poliisi kyseessä.
Joo, pitäähän sitä kanssamotoristia aina sen verran auttaa  
cool.gif
 Asiallinen oli, sattui olemaan meidän asiakas... Kohtuullisen vähällä pääsin, oli kuulemma tullut ilmoituksia, niin osasi odotella mua...  Olin puhelimes siinä, kaveri olis vaan soitellu ja varoitellu kytistä. Tuli vähän myöhäs..  
lookaround_orig.gif
Siinä tuli vähän ennen omaa juttelutuokiota jo kaksi maijaa vastaan ja yksi E90 bemari oli pysäytetty myös juttutuokiolle. "Ei kai niitä nyt tällä tiellä enempää enää tule vastaan..."

Olitteko te, 19.00 aikoihin Hämeenlinnassa vanhalla 3. tiellä moottoritien läheisyydessä tulitte letkassa ja viimeisellä kuskilla selvä .org tervehdys. Tulin harmaalla rytkösellä vastaan ja uusi valkomusta nahkasetti tuulettumassa päällä.  
smile_org.gif

Olitko se sinä, joka vedit U-käännöksen tässä ja ajoit liikenteenjakajan väärältä puolelta jollain tummalla kyykylläsi kaks päällä? Olisin tullut tarjoamaan apua, mutta kerkesitte lähteä jo.

olitko se sinä joka ajelit porin suuntaan 8-tiellä suurinpiirtein autopalstan kohdalla ja minä ajelin vaasan suuntaan, teikäläisellä oli ISO org-tervehdys ja minä sitten vastasin tähän käsimerkkiin samalla tavalla.
olin liikenteessä omalla mustalla kyykkymopollani eukko kyydissä. tosin tämä eukko oli kaverin mutta tämä nyt ei liity tähän aiheeseen millään tavalla.
biggrin.gif

SamiN bongattu eilen lempäälässä..
thumbs-up.gif
tulit vastaan vähän ennen sitä Lastenkodin liikenneympyrää. Ainakin oli samanlainen mopo.

Olitkos se sinä, jonka kontattu banditti oli hämeenlinnantien vieressä, kannelmäen kohdalla tänään? Toivottavasti sulle ei käyny pahemmin ?

Olipa pirteä H-D Iissä. Ensin ajelit 85 satkun alueella, sitten ohitin Sinut kotilolla ja sitten mentiinkin perätysten mutta, kun se ei kulje niin se ei kulje, saksalaisen kotilon peileistä katosi amerikkalainen horisonttiin. Niin kuin Vetomies legendaarisesti totesi, ei kannata lannistua isojenkaan esteiden edessä.

Sinäkö olit se reipas nuorimies tänään Lammilla piikin(?) takaritsillä?
Ensin tuijottelit moneen otteeseen pitkään taaksesi kuin et olisi ennen oikeaa moottoripyörää nähnyt.
Ilmeisesti ajotakkini metroseksuaalinen väritys (ei kokomusta) viestitti sinulle että minun täytyy olla nainen, joten päätit vietellä minut repäisemällä kypärän päästäsi ja simuloimalla eleillä toimia, joita ei miesten kesken edes voi toteuttaa.
Joskus kun on (aina niin kovin paksu) lompakko povarissa ja toisessa kännykkä ja varashälyn kake, niin voi vaikuttaa siltä että minulla olisi tissit (ja Delvacia), mutta tällä kertaa ei voinut olla siitäkään kyse.
Ilmeisesti puute vain sumensi silmäsi  
nixweiss.gif

Ei sillä että olisi varaa juuri muita neuvoa, mutta isojen poikien kertoman mukaan tuolla tekniikalla jäävät jatkossakin nuo touhut vain yksin toteutetuiksi eleiksi. Onnea valitsemallasi tiellä, pitää kai aina sanoa.
Mitä tästä opimme, emme juuri mitään.  
nixweiss.gif

ETA: olisipa ollut GoPro pyörimässä, olisi tullut legendaarinen youtube-video
biggrin.gif

olitko se sinä joka ajelit porin suuntaan 8-tiellä suurinpiirtein autopalstan kohdalla ja minä ajelin vaasan suuntaan, teikäläisellä oli ISO org-tervehdys ja minä sitten vastasin tähän käsimerkkiin samalla tavalla.
olin liikenteessä omalla mustalla kyykkymopollani eukko kyydissä. tosin tämä eukko oli kaverin mutta tämä nyt ei liity tähän aiheeseen millään tavalla.  
biggrin.gif
... ehdoton ehkä se olin minä
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä, joka poltit varmaan kilometrin matkan kumia Jämsästä tullessa vähän ennen Lahden motarin liittymää... Tuli oikein mukava kuminkäry meikäläisen kotiloon kun sun perässä ajoin
biggrin.gif

Olitko se sinä joka eilisenä yönä muuramen lähellä enen moottoritietä(se josta mennään kohti jämsää) vilkutti valoja varoittaaksesi mustalla banditilla ajanuttta kaveriani bussipysäkin luona olevasta poliisista?

Kaverin puolesta suur kiitos, vaikka hän olikin hieman idiootti kun hän ensin luuli että vilkuttelit valoja merkiksi siitä hänellä olisi pitkät päällä jolloin hän pisti pitkät päälle. Toivottavasti hänen väärä arvionsa tilanteesta ei jäänyt haittaamaan sinua. Ehti hiljentämään vauhtia sopivasti sakon välttämiseksi.

Sinäkö olit se reipas nuorimies tänään Lammilla piikin(?) takaritsillä?
Ensin tuijottelit moneen otteeseen pitkään taaksesi kuin et olisi ennen oikeaa moottoripyörää nähnyt.
Ilmeisesti ajotakkini metroseksuaalinen väritys (ei kokomusta) viestitti sinulle että minun täytyy olla nainen, joten päätit vietellä minut repäisemällä kypärän päästäsi ja simuloimalla eleillä toimia, joita ei miesten kesken edes voi toteuttaa.
Joskus kun on (aina niin kovin paksu) lompakko povarissa ja toisessa kännykkä ja varashälyn kake, niin voi vaikuttaa siltä että minulla olisi tissit (ja Delvacia), mutta tällä kertaa ei voinut olla siitäkään kyse.
Ilmeisesti puute vain sumensi silmäsi  
nixweiss.gif

Ei sillä että olisi varaa juuri muita neuvoa, mutta isojen poikien kertoman mukaan tuolla tekniikalla jäävät jatkossakin nuo touhut vain yksin toteutetuiksi eleiksi. Onnea valitsemallasi tiellä, pitää kai aina sanoa.
Mitä tästä opimme, emme juuri mitään.  
nixweiss.gif

ETA: olisipa ollut GoPro pyörimässä, olisi tullut legendaarinen youtube-video  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Jos kyse Mt2555 (Ruosniementie) on nopeus muutettu koko pätkällä 60 km/h.
Ei oo tuo. Toihan pilattiin jo viime vuonna muistaakseni... Vaan tie 2680 alkupätkä VT 8 -> Ahlainen. Tuo on lyhyt (n. 7km) pätkä hyvässä kunnossa ja hienoilla mutkilla ja siis 80->60... Ärsyttävää.

Google Maps

http://maps.google.fi/maps?f=....F8&z=13
Tuo on 60 Ahlaisten keskustaan, tai siis ainakin kun viimeksi siitä ajoin  
biggrin.gif

edit... ja takaisin aiheeseen...

Olitko se sinä, joka otti eilen sakkoja keltasella pyörällä Sturenkadulla, Linnanmäen kohdilla? :P

Mäen päällä oli toinen pyöräpoliisi, joka katto äärinmäisen syyttävästi kypärästä sisään, ku ajelin ohi
biggrin.gif

Olitko se sinä, joka otti eilen sakkoja keltasella pyörällä Sturenkadulla, Linnanmäen kohdilla? :P

Mäen päällä oli toinen pyöräpoliisi, joka katto äärinmäisen syyttävästi kypärästä sisään, ku ajelin ohi
biggrin.gif

Minkähän takia ne joskus mulkoilee kuin jotain erityisen heikkolaatuista koiranpaskaa vaikka ajat ihan asiallisesti ohi. Just sellainen "sinäkin pomperi siinä, kun silmä välttää niin varmaan ajat taas ainaski 1 km/h ylinopeutta".

Back