• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko se sun uudenkarhee ilo-gixeri tossa hertsikan rannassa? Ajoit sillä alkukesän päivittäin mut nyt se on seisonu tossa samassa paikassa jo kohta kuukauden  
eek.gif

-Kävisit edes pesemässä sen, sydäntä särkee kun siinä on jo hämähäkin seittejäkin...
Tarkotatko sitä mustaa(nykyään harmaata) mikä on siinä S-marketin lähellä?
smile_org.gif

Sääliksi käy pyörää

et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä?

Kuva:
Mikäs tässä nyt on ihmeellistä?
Kyytiläisellä on valkoset sukat mustien kenkien kanssa!!  
crazy.gif
No niimpäs onkin!  
eek.gif
Tässä on taas oikein kouluesimerkki miten erilailla samaan asiaan suhtaudutaan orgissa ja b-foorumilla
biggrin.gif

Olitkos se sinä, kuka olit kontannut töölössä, runeberginkadun ja topeliuksenkadun risteyksessä Töölön torin tuntumassa n. klo 14:00.
Brankkarit ja lanssi oli paikalla, sekä kuski taisi olla myös jalkeilla sadeasussa?
Punainen pyörä oli hiukan kipeetä saanut, toivottavasti kuski ei.

Olitko se sinä joka ammuskelit suurikaliberisella aseella kameratolppia Raahen ympäristössä? Ole hyvä ja ilmoittaudu lähimmälle poliisille, niin he voivat ryhtyä toimenpiteisiin aseluvan peruuttamiseksi. Voit vaihtoehtoisesti ilmoittautua myös lähimmälle tienkäyttäjälle, niin hän tarjoaa ilmaiset kahvit.

Onko se sun uudenkarhee ilo-gixeri tossa hertsikan rannassa? Ajoit sillä alkukesän päivittäin mut nyt se on seisonu tossa samassa paikassa jo kohta kuukauden  
eek.gif

-Kävisit edes pesemässä sen, sydäntä särkee kun siinä on jo hämähäkin seittejäkin...
Tarkotatko sitä mustaa(nykyään harmaata) mikä on siinä S-marketin lähellä?  
smile_org.gif

Sääliksi käy pyörää
En oo edes huomannu... missä siellä? Tää pyörä seisoo lähellä makuunia, sini-valko musta. Miten mulla on jotenkin aavistus että ajo-oikeus on hetkellisesti evätty... oon varmaan väärässä
baaa.gif

...joka tänään espoossa Pisanmäessä olit tien sivussa, alla oli mahd. R1, tai sitten olen muuten vain sokea.... teiden ritarit kirjotteli sulle kai puhelinnumeroita paperille, olivat liikenteessä oletettavasti sillä paskanruskealla focuksella... rapsahtiko paljon? (pyöräsi valkoinen ja takissa valk+pun.)

Ajoin ohi peltilehmällä sieltä parkkipaikalta, semmosella 4 metrisellä valtamerilaivalla... toivottavasti ajolupa jäi, se 30 rajotus kun ylittyy niin pirhanan helpolla...

Olitko se sinä joka ajoit tiistai-iltana Järvenpään keskustassa ainakin parin tunnin ajan "pimpparallia" puna-musta-valkosella? kyykyllä (oiskohan ollut 1000 CBR?) alkoi hieman hymyilyttämään, kun teit U-käännöksiä suojateiden kautta ja lähdit eri autojen perään roikkumaan....

Olin se Triumppikuski Turunväylällä. Joo..Homma kunnossa hieman nilkka ja niska kipeenä mutta muuten ok.

Tulin kehä II turun tielle ja pienen kiihdytyksen jälkeen vasemmalle kaistalle. Nopean kaistan jono pysähtyi parin sadan metrin jälkeen lähes täysin itse sain jarrutettua mielestäni aika helposti ja vauhtia oli enää reilu juoksuvauhti kun rupesin katsomaan peiliin niin silloin tömähti. Lensin pyörän kanssa ensin seuraavaa autoa päin ja siitä sitten maahan, pyörä meni oik. puoleiselle kaistalle n.10-15m. Onneksi auto pysähtyi kuitenkin ennen minun edessä ajanutta autoa
bowdown.gif
Nää on pahimpia.. Tiedän parikin eri tapausta, jossa kaveri on saanut auton takapuskuriinsa, joskus jopa ihan 80km/h. Onneksi he ovat olleet aina autolla liikkeellä!

Itse ajan aina edessäolevan auton jommalle kummalle (pientareen) puolelle odottelemaan taakse tulevaa autoa.
Ihan siltä varalta, että JOS siellä on joku nollataulu, joka esim. etsii aurinkolaseja hanskalokerosta, rassaa humppavehkeisiin NRJ:tä tai muuta sontaa, meikkaa, tekstaa.. yms. niin en jää väliin.

Onneksi olet kunnossa.

et kai vaan sinä ole jompikumpi heistä?

Kuva:
Mikäs tässä nyt on ihmeellistä?
Kyytiläisellä on valkoset sukat mustien kenkien kanssa!!  
crazy.gif
No niimpäs onkin!  
eek.gif
HAHA!

Tulitko sinä vastaan mustalla Hondalla Turussa, motokipsan kohdalla. Jos ei olisi ollut viherkaistaa välissä, oltais voitu vetästä ylävitoset
biggrin.gif
. Komia morotus
biggrin.gif
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif

Kilvettömällä nelari(?) crossilla ilman kypärää kiellettyyn ajosuuntaan + pi*lurallia eilen kylillä. Sinäkö se olit?

tounge.gif

Näitä on viime aikoina näkynyt täällä Lempäälän maalaispitäjässä yllättävän paljon. Taisi koulut alkaa ja kaivettiin kulkupelit alle.

Muutama ilta sitten pari "mopoa" tuli 80 alueella ohi heittäen vaikka en nyt mielestäni ollut minäkään tien tukkona. Ei ollut takavaloja, kilven valoista puhumattakaan.

Vauhtia niillä oli valistuneen arvauksen mukaan 110@60 ja Kuljun kartanon pihaan päätyivät vetelemään rinkuloita alaparkin asfaltille.

Aivan luupäistä touhua. Pois tämmöiset pitäisi saada liikenteestä ennekuin aletaan ratsaamaan motarilla 135 nopeuksia.

Tänään uuraistentiellä pari customia ja joku enempi katettu mopo. Olin röökillä ja lähdin perään. "harrikat" kääntyi hirvaskankaalle päin. Katetun mopottimen kanssa ajeltiin peräkkäin, kunnes tuuppasin ohi. Kivasti oli hiekkaa mutkissa!
eek.gif

Olitko se sinä punaisella nakumallisella moottoripyörällä Tuusulassa, jonka eteen tupeksin? Anteeksi, olin totaalinen puusilmä, hävetti.
sad_orig.gif

Olitko Se Sinä...

...joka ohitit minut (ja mun sinisen Äffäni), sekä pari-kolme minun edellä ajanutta autoa Gixxerilläsi(?) tänään (pe) n. klo 18.30 Hämeentiellä (Tuusula/Hyrylä-Hyvinkää, 45)?
Varsin hyvin tiesin, että tulet takanani, ja ohituksesi ei tosiaan tullut mitenkään yllätyksenä, mutta silti meinasin saada paskahalvauksen, kun huudatit pyörääsi ohituksesta kaiken ilon irti ottaen (tietenkin nopeusrajoituksen sallimissa rajoissa)... Saavutin sinut taas hieman ennen kun käännyin Jokelan suuntaan.
Meinasi tulla emännälle ylimääräistä kalsaripyykkiä!
tounge.gif

Näitä on viime aikoina näkynyt täällä Lempäälän maalaispitäjässä yllättävän paljon. Taisi koulut alkaa ja kaivettiin kulkupelit alle.

Muutama ilta sitten pari "mopoa" tuli 80 alueella ohi heittäen vaikka en nyt mielestäni ollut minäkään tien tukkona. Ei ollut takavaloja, kilven valoista puhumattakaan.

Vauhtia niillä oli valistuneen arvauksen mukaan 110@60 ja Kuljun kartanon pihaan päätyivät vetelemään rinkuloita alaparkin asfaltille.

Aivan luupäistä touhua. Pois tämmöiset pitäisi saada liikenteestä ennekuin aletaan ratsaamaan motarilla 135 nopeuksia.
No voi nunnunnuu...
Omien lasten koulureitti.. onko nunnuttelua?? Jossain vaiheessa se vaan alkaa merkitsemään jotain. Että tervetuloa kylään.

No voi nunnunnuu...
Omien lasten koulureitti.. onko nunnuttelua?? Jossain vaiheessa se vaan alkaa merkitsemään jotain. Että tervetuloa kylään.
Miten muuten mopopojat ajoi 110@60 80 alueella ohi? Ja vaikuttaako kilven valojen puute lastesi turvallisuuteen?

Jos tarkoitat että helvetin kovaa ajavat 60 alueella niin toki on ikävää ja tuomittavaa mutta mikään muu viestissäsi ei sun lasten terveyttä vaaranna elleivät mene tuonne kuljun kartanon alaparkin asvaltille makaamaan kun nämä "vetelevät rinkuloita". Kyllä pojat tulee aina mopojensa kanssa kikkailemaan se vaan on ikävä tosiasia, niin minäkin tein ja hauskaa oli. Autot ja moottoripyörät ylinopeus tilastojen kärjessä kuitenkin ovat eikä nämä reikäpää mopoiliat...

... se turbo-Hiacella ajava kaveri, joka roikkui perässä tänään, ja katosit horisonttiin. Kiva oli lelu, ja leluja pitää olla. Rokc-rock. Hemmetin hyvä meininki oli! 

buttrock.gif

Back