Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Skele sanoi:Pyörähdin tuossa Euroopan turneella Alpeilla ja takasin. Tuli muuten niin paljon sormimoroja, että olette todella ahkeria sillä suunnalla, tai joku muukin on keksiny saman tyylin.![]()

Peking sanoi:Orggimoroa on mullekkin tullu vastaan kroatiassa ja italiassa ainakin. Tuskin on ihan ainutkertainen morotus. Myös sellaista moroa näkyy että kahdella sormella morotetaan (etu ja keski) ei kuitenkaan fuck you merkki![]()

J-PS sanoi:Tänään oli Porkkalantiellä paljon pyöriä, mutta klo 19:20 tuli todella komea sormetus sinivalkoisen Gixerin(?) kuskilta, oli menossa kaffeelle. Mä olin jo tulossa, sellaisella Gessulla jonka keulalla on valoa vähän reilummin...
-jp-
No niinpä taidettiin, morjens vaan!masa_kasa sanoi:Taisin olla minä! Taidettiin myös ajella tänään Ahvenistolla yhdessä?![]()
-masa
purjo sanoi:Oliko tuossa puolen kasin aikoihin LPR Muukon rampista vähän kaupunkiin päin, komia sormi. Sen verran ajatuksissani (hyihyi) olin etten tajunnu ees pyörää ihmetellä sen tarkemmin.. tais olla vasta toinen tälle kesälle, hiljasempaa tällä suunnalla..