Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli kanssa vastaan Vaasantiellä n.09:20 aikaan. Vauhtia oli, aika reippaasti...-kepa- sanoi:Sinäkö tänä aamuna Nokian kankaantaan alueella 20.3 n. klo 0900 vaalealla vanhemmalla kyykkypyörällä siviilipoliisit perässä?
tumb1 sanoi:mielestäni pyörä oli musta ja ehkä ZZR1400? Vai oliko se poliisin pyörä, eikai niillä ole tuota ajossa?
Karkov sanoi:Olikos orkkilaisia Korsossa kohti vanhaa tuusulantietä tossa klo 20 tienoilla? Valkonen nahkarotsi ja gixeri alla. Mustasta hanskasta olin kattovinani jotain örkkimoron tapasta morjestusta?

Tonttuli98 sanoi:Valkoinen nahkapuku, mustat hanskat ja F-mallin GSX 650 Flöytyy. Olin paikalla tuohon aikaan.![]()
Karkov sanoi:No nopeesti katoin että joku gixeri ois ollut. Olin just palamaassa tuolta orgin kehäkessan miitistä. Olihan tuolla joitain mopoja liikenteessä, mutta hieman yllättyneenä että joku tuollapäinkin oli vielä, ja tuohon hämärään aikaan.Tulin siis sillä mustalla aprilia tuonolla vastaan.
. Siitä sitten saunaan. Jonkin aikaa riitti valoa kyllä, mutta sitten tuli pimeää ja myrsky yltyi