• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kake1969q sanoi:
Olitko se sinä, joka tulit vastaan eilen (sunnuntaina) kuhmoisten kohilla noin 9.30 punasella sohvalla sormi pystyssä? Ite olin menossa lahden suuntaan mopomessuille. Jämsä-lahti-heinola-vääksy-sektorilla kymmeniä sormimoroja. Porukkaa oli paljon liikkeellä :cruising:
Hep vääksysektorin sormimoroille, faijan kanssa vedettii päijännerinki MP messujen päätteeks kun päristelin hartolasta turkkuseen :orgmp:

shyhander sanoi:
:orgmp3: Ajelin Iittalan shellille asti, siellä aika tyhjää ja se myyjätär katto mua kun astelin kaffekoneelle ja sano että "Sä nariset!" (TCX:n saappaat nääs), sanoin et onneks on vaan ulkoista.

Joo, sama ilmiö havaittu. Kalvotetut TCX:t narisee eikä auta edes WD40. Pitäis varmaan ostaa se Ducati, olisi tiimassa saappaat ja kytkimen rallatus. :p

(Offtopic) lähti tänään kärkkäisellä vierestä joku nakudukati, varmaan monsteri. Sellanen kilkatus ja kalkatus että käännyin kattomaan jo että kurkkaako kohta kanki vai mikä sielä kalisee :grin: (/offtopic)

Rekkamasa sanoi:
(Offtopic) lähti tänään kärkkäisellä vierestä joku nakudukati, varmaan monsteri. Sellanen kilkatus ja kalkatus että käännyin kattomaan jo että kurkkaako kohta kanki vai mikä sielä kalisee :grin: (/offtopic)

Kuivakytkin

Sunnuntaina n. klo. 19.30 Kauklahdenväylällä tulit vastaan letkassa kahden rekan välissä aika yllättäen, ehdin orggi-morottamaan ja sinä moikkasit takaisin (nyökkäämällä tosin). Peilin kautta kun katsoin, niin tajusin että olitkin poliisisetä. :grin:

Ja tänään klo. 19.25 jälleen Kauklahdenväylällä tuli joku uudempi naku Länsiväylältä alas sormi pystyssä. Moro vaan.

Eilen iltakahdeksan jälkeen tuli selkeä sormimoro tumman nakupyörän kuskilta (ja tytär sanoi että näki myös .org-tarran) Leppävaaran kirkon alapuolella. Itse ajeltiin tyttären kanssa tonniCebarilla kohti Lintuvaaraa.

Henksu sanoi:
Eilen iltakahdeksan jälkeen tuli selkeä sormimoro tumman nakupyörän kuskilta (ja tytär sanoi että näki myös .org-tarran) Leppävaaran kirkon alapuolella. Itse ajeltiin tyttären kanssa tonniCebarilla kohti Lintuvaaraa.

Heips, se oli meikäläinen tulossa iltalenkiltä. :jippikaijee:
.org-tarraa ei löydy, mutta kypärän hjc logo on täysin samanmuotoinen ja värinen, että se varmaan hämäsi?

SaiyanAgent sanoi:
Heips, se oli meikäläinen tulossa iltalenkiltä. :jippikaijee:
.org-tarraa ei löydy, mutta kypärän hjc logo on täysin samanmuotoinen ja värinen, että se varmaan hämäsi?

Juu, eiköhän tyttö hämääntynyt HJC:n logosta. Mutta moro kuitenkin :bye:

Tänään 5-tie ylä-savossa, jelppailin Hondamiestä, itse kotilo nissanilla liikenteessä, hötäkässä sanoi nickin väärin Finnwolf.. ku tääl oonkin komu.. pitäs pitää samat nickit joka foorumis :no:
Aattelin vaan ett pääsikö perille asti "lenkkiavan virityksellä"??

Tulit Siurosta päinkohti Nokiaa n. 19:30 harmaalla matkapyörällä jossa laukut kii?

Kyllä tuntu kunnon sormetus hyvältä pitkästä aikaa

kukas sormi morotteli kehä1, myllypuron kohdalla tossa yhdeksän maissa tms. kattelin edessä menevää autoa ja kerenny kuin vähän päätä heilauttelee :D

tämän vuoden ensimmäinen varma havainto, :orgmp2:26.5 klo 19 jälkeen petosen hulkontiellä 2 mp.tä peräkkäin vastaan ja taempi esitti näyttävän etusormi pystyssä ajon:WAZAAP: pyörää en kerennyt tunnistaa, etummainen pu/mu jammu?
minä sinisellä honda x.llä musta kypärä peilivisiirillä

Lähdimme yhtäaikaa Tuusulan viimeisistä valoista kohti stadia noin klo 17:20. Sinä katosit horisonttiin tyttösi kanssa kunnes käännyit bussipysäkille sinisten valojen vilkkuessa siviilimallin pyörän saattaessa siinä Ilolan liittymän tienoilla muutamaa minuuttia myöhemmin. Tuliko kalliiksi?

Tämä oli jo toinen sinivalojen vilkutus Tuusulanväylällä tällä viikolla meikäläisen työmatkaliikenteessä. Keskiviikkona näkyivät ensin taustapeilissä sitten horisonttiin kadoten.

Kukas oli tänään aika tasan neljältä Lappeenrannassa kuutostien ja helsingintien rampissa? Pyörä oli punainen ja takki tai kypärä neonkeltanen? Sormimoron bongasin mut just oli mulla kädet kahvoilla nii en kerinny ku nyökyttää vähäsen. Tulin siis rampilta ylös ja käännyin kaupungin suuntaan, mistä sinä juuri tulit.

Oulussa puoli viijen jäläkeen tuli joku viininpunanen matkapyörä vastaan jäälin kohilla, sormimoron olin bongaavinani kuskilta :cruising:

Back