• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Veditkö mulle Orggimorot, vai osoittelitko muuten vaan etusormipystyssä äitini taloa (vai firman pakua?). Paippistentiellä, nikkilän päädyssä, kello ehkä jotain 4 nurkilla oisko ollu. te olitte kaksipäällä, joku kyykky/matkapyörä ja emännällä punertava pitkä tukka lapatti kypärän alta. Mä olin siellä autopukin alla rälläköimässä viininpunaisesta mitsusta putkea katki :grin:

Viimeksi muokattu:
joka konttasit tänään Saloon laskevan rampin päässä keltaisella italialaisvalmisteisella pyörällä :blink:

sekosiko kahvat vai ...:crash:

Lahti, Merrasjärven suora, tänään klo 11:35 selevä sormetus GS-miäheltä?? Kai, tais olla punanen.
Mää olin Mankilla menossa Vääksyyn.

Baltic sanoi:
Lahti, Merrasjärven suora, tänään klo 11:35 selevä sormetus GS-miäheltä?? Kai, tais olla punanen.
Mää olin Mankilla menossa Vääksyyn.

Saatoin olla minä. Kuvaus ja aika sopii yhteen. Ajelin eilen Espoo-Joutsa-Jyväskylä ja tänään Jyväskylä-Espoo. Olisko kaikkiaan tullut viisi org moroa vastaan, hitto kun muistaisi missä kohdin.

Eilen menomatka oli moottoripyöräilyä parhaimmillaan. Vesisateessa motaria pitkin pikkuisen liian viileissä varusteissa. Perillä ruosteenpoisto meni kivasti, vaikka satoi ei ollut kylmä ja sai harjoitella sateella jarrutusta, väistöä yms.

Hervannan valtaväylällä 15.5 joskus puol kympin aikaan tulit vastaan vihreällä prätkällä, olit keskustan suuntaan menossa. Selkeä orggimoro. Kaiteet esti sen verta näkyvyyttä, että tarkempaa en osaa pyörästä sanoa. Moro vaan moro :orgmp:

Selkee örkki nähty pikkasen Ratulan yläpuolella tossa jossain yhen aikaan. ite liikkeellä tolla sinioranssilla rumppa faitterilla ja naapuri perässä mustalla kawalla.

Ja iitti golf:in lähellä kotarikuskilta toinen.

Olitko se sinä Oma aika, kun tuli niin selkee sormimoro etelä-karjalassa? Pikkusen hinkanjärvensaunojen jälkeen. Terveisin valko musta Bmw k1200rs. Jos olit ni män orkkimoro neitsyys tunnistetun orkinkans?

Moro vaan kaikille tasapuolisesti jotka tulivat vastaan 15.5. E75 etelään päin "uutta" pyörää kotiin ajaessa :bye:

Ja menikös se orggimoro etu- ja keskisormi pystyssä? Sivulle/pystyyn/kaikki käy??

-Janne Helsingistä

januZ1K sanoi:
Moro vaan kaikille tasapuolisesti jotka tulivat vastaan 15.5. E75 etelään päin "uutta" pyörää kotiin ajaessa :bye:

Ja menikös se orggimoro etu- ja keskisormi pystyssä? Sivulle/pystyyn/kaikki käy??

-Janne Helsingistä
Niinkuin joku viisas täällä on sanonut:

Yksi sormi, mieluiten keskisormi :D

Kukas vastaantulija nosti sormea eilen 16.5 Lappeenrannassa Taipalsaarentiellä lähellä Pusupuistoa. Ajelit keskustaan päin isolla tummalla (mustalla?) matkapyörällä. Tapahtui joskus 13-14 välillä muistaakseni.

Monta orggi moroa bongattu tänään, Hyvinkää-läyliäinen-karkkila-forssa-räyskälä-hyvinkää reitillä.
Morot vaan,kaikille. Myös niille joille ei ehtinyt/pystynyt morjestamaan

Pamari sanoi:
Olitko se sinä Oma aika, kun tuli niin selkee sormimoro etelä-karjalassa? Pikkusen hinkanjärvensaunojen jälkeen. Terveisin valko musta Bmw k1200rs. Jos olit ni män orkkimoro neitsyys tunnistetun orkinkans?

Jos ja kun tuo Lappeenrannan - Imatran suunta on Etelä-Karjalaa, niin saatoinpa ollakin!

Ja samalla kiittelen itsekin lukuisista orgimoroista, etten millään kaikkia edes muista. Lauantaina oli tuo itäinen suunta, tänään sunnuntaina tuo kasnäsin suunta. Minulla siis vanha punainen BMW, kypärä ja ajotakki hillitysti neonkeltaiset. Sunnuntaina istui kyydissä Viivi pinkissä kypärässään ja punaisessa takissaan.

kartta_it%25C3%25A4suomi3800.jpg

:bye: Asustus mätsää. Ni moro vaan,enkä näköjään tarvii vielä opaskoiraa enkä valkoistakeppiäkään! Ku unohtu silmälasit kotiin!!:WAZAAP:
Oma Aika sanoi:
Jos ja kun tuo Lappeenrannan - Imatran suunta on Etelä-Karjalaa, niin saatoinpa ollakin!

Ja samalla kiittelen itsekin lukuisista orgimoroista, etten millään kaikkia edes muista. Lauantaina oli tuo itäinen suunta, tänään sunnuntaina tuo kasnäsin suunta. Minulla siis vanha punainen BMW, kypärä ja ajotakki hillitysti neonkeltaiset. Sunnuntaina istui kyydissä Viivi pinkissä kypärässään ja punaisessa takissaan.

kartta_it%25C3%25A4suomi3800.jpg

Kehä 1 länteen, tänään n. klo 17. Olitko se sinä, joka heitti niin komeeta orggimoroo sinisen? kyykyn päältä, että ei jääny epäselväks. :D Mulla oli huomio vähän muualla, en ehtiny ku päätä nyökäyttää..

Back