• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä? Joka Herttoniemenrannan S-Marketin parkkiin änkesit valkoisella kyykyllä klo.20.45.?
Ensiksikin ne 750 Wattiset Cree led parkkipolttimot jotka sokaisivat minut kuudennen kerroksen parvekkeella, on pikkaisen liian kirkkaat.:D Vilkkuihin ei vissiin sitten virta riittänyt, kun ei tullessa eikä mennessä vilkut toimineet, :rant: Mutta joku oppi oli kuitenkin mieleen painunut, lämmitä moottori joutokäynnillä ennen ajoon lähtöä. Mutta sitäkään ei tarvitse viittätoista minuuttia tehdä.

Ja jos nyt oikeasti luulit olevasi tosi cool, kävelemällä farkut puolitangossa ja kypärä päässäsi "tosin etuosastaan nostettuna" kauppaan sisään, niin luulit väärin.:grin:

Ikävää että olin vilvoittelemassa löylyjen jäljiltä, muuten olisin voinut tulla opastamaan viittomakielellä käytösoppia.:D

Kimixxx sanoi:
Olitko se sinä? Joka Herttoniemenrannan S-Marketin parkkiin änkesit valkoisella kyykyllä klo.20.45.?
Ensiksikin ne 750 Wattiset Cree led parkkipolttimot jotka sokaisivat minut kuudennen kerroksen parvekkeella, on pikkaisen liian kirkkaat.:D Vilkkuihin ei vissiin sitten virta riittänyt, kun ei tullessa eikä mennessä vilkut toimineet, :rant: Mutta joku oppi oli kuitenkin mieleen painunut, lämmitä moottori joutokäynnillä ennen ajoon lähtöä. Mutta sitäkään ei tarvitse viittätoista minuuttia tehdä.

Ja jos nyt oikeasti luulit olevasi tosi cool, kävelemällä farkut puolitangossa ja kypärä päässäsi "tosin etuosastaan nostettuna" kauppaan sisään, niin luulit väärin.:grin:

Ikävää että olin vilvoittelemassa löylyjen jäljiltä, muuten olisin voinut tulla opastamaan viittomakielellä käytösoppia.:D
Menikö tunteisiin? :D

Olitkos se sinä. Ajelin tuossa Bodomintietä pari tuntia sitten edestakaisin ja taisi tulla kaksi kertaa sama pyörä vastaan, teitä oli kaksi päällä ja mielestäni oli orgi moro? Itse olin liikkeellä oranssilla harrikalla.

Pieni ikävä huomio kun vaihtoi pyörää että ei meinaa ihmiset millään moikata, vasta kun itse morjenstaa niin nousee morotus vähän yllättyneenä :D muistan kyllä itsekin että zetalla kun ajeli niin ei kaikki harrikat morottaneet, hölmön hommaa mää ainakin morotan kaikkia!

Tänään Tampereen Tahmelassa tuli selkeet sormimorot joskus puoli kolmen kieppeillä,
kun poikkesin kaupunginosassa työasioilla.
Olin hopean värisellä matkapyörällä liikenteessä.

Pressan linnan kohdilla moro punaselta isohkolta matkapyörältä :thumbup: tuossa kolmen jälkeen, muutama muukin tuli mutta nyt ei pysty paikkoja erottelemaan.

Re: Olitko se sinä 2015

Kukas morotti mua uudella porvoontiellä punaisella/ viininpunaisella (hondan?) matkapyörällä? Sä olit menossa porvooseen päin ja minä tulin vastaan mustavalkoisessa asussa mustavalkoisella kyykyllä.

....joka pääsi juttelemaan sinisten setien kanssa Porkkalantien päässä juuri ennen motarin ramppia. Valkoinen kyykky oli parkissa ja sinä jutustelemassa autossa. Kävikö kalliiksi?

Eihän vaan täällä pyöri kaksi trike-kuskia jotka bongasin ensimmäisen kerran muuan Jõgevan kylässä toissakesänä ja tänään Alastaron kohdalla kakkostiellä tuossa neljän huitehilla, punainen Rewaco sekä harmaa/hopea jossa kromiset rekkamallin pystyputket. Ite ajelin tosin äksee volvolla.

Niitä rewacoja oli sillon jökevassa kaksi, olivat peräkkäin parkissa keskellä keskuskatua.

Hyvinkää, Tervamäentie n klo 18XX, tuli useamman pyörän letka vastaan. Pari letkassa ajanutta kuskia sai kuningas ajatuksen lähteä ohittamaan muita letkailijoita ja tietenkin keulien! Ensimmäinen valopää tuskin huomasi keulimiseltaan minua, joka ajoin autolla vastaan ja juoduin hidastamaan reilusti, välttääkseni yhteentörmäyksen keulivan k***pään kanssa! (vauhtia näillä parilla k***päällä oli reilusti yli rajoituksen!) Muut letkassa ajelivat ihan asiallisesti.

Kyseisen tien varressa (heti junaradan jälkeen) on muutama talo joissa asuu lapsiperheitä ja pihoista on muutenkin hankala nähdä tielle, pihalta tullessa. Mistä näitä K**PIÄ SIKIÄÄ!?!?!?! PRKLE!!!(kaahailu tapahtui juuri näiden talojen kohdalla)

Menisivät esittelemään "ajotaitojaan" suljetulle radalle, eivätkö pilaisi kaikkien motoristien mainetta kaahailijoina! STANA:rant:

IP

Viimeksi muokattu:
Kuopiossa monia motoristeja moikkailtu. Keskusta, Saaristokaupunki, Toivala... Kaks päällä Ninjalla ajeltiin, olikohan täkäläisiä?

Onkos se Koffin edessä motarin keskellä ojassa seisova tumma Fazer-jammu jonkun täältä? Näytti olevan pystyssä eikä vaikuttanu lipatulta että liekö vaan menohalut loppunu ja lykätty "turvaan" sinne.

Joku tais orggimorottaa Vanhalla Hämeenlinnantiellä suurinpiirtein Keimolan kohdalla tänä aamuna. Olin menossa etelään päin. Itellä oli sormet ilmeisesti jo sen verran kohmeessa, ettei sormet taipunu. Tarvii varmaan käydä hakemassa lämpimämmät hanskat näille keleille.

Joka olit pe 8.5 varmaan iltapäiväruuhkassa kolaroinut sini-valkoisen, ilmeisesti crossplane-R1:sen kolmostiellä Keimolan kohdalla pohjoiseen menevillä kaistoilla. Ajoin illemmalla siitä ohi kun hinausauto naarasi prätkää lavetille. Mitä lie käynyt, peräänajo?

Spell sanoi:
Joku tais orggimorottaa Vanhalla Hämeenlinnantiellä suurinpiirtein Keimolan kohdalla tänä aamuna. Olin menossa etelään päin. Itellä oli sormet ilmeisesti jo sen verran kohmeessa, ettei sormet taipunu. Tarvii varmaan käydä hakemassa lämpimämmät hanskat näille keleille.

Tunnustan, yövuorosta kotia menoss...:)

Ajeliko Knaku klo 7 aikaan Kaisaniemenkatua Hakaniemeen päin? Jos olit, sut on nähty (terv lenkkeilijä ja sen koira).

Ryhmä pyöriä tuli vastaan Porvoon moottoritiellä tänään n. klo 6.50 vähän ennen kehä III liittymää. Ryhmävahvuus ehkä 20 pyörää, olisin halunnut olla letkassa mukana mutta tie vei töihin :thumbup:

Joka varoitit punaista kyykkää kissalan pojista tänään 16:20 Röyläntien Kehä3:n päässä. Kiitosta vain.
Tuntui olevan taas setämiehillä kovasti mopot kiikarissa. Pihasta lähti tänään emännän Kawasaki uudelle omistajalle joka oli koeajolenkillä pysäytetty koska peili oli kuulemma ollut huonossa asennossa :right:.

Back