• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jasten taisi olla tunti sitten siinä Jokelan Ässän pihalla kun ohi ajoin?

MrJ sanoi:
Tänään siinä jollekki sormea näytin. Aika, paikka, väri ja merkkikin täsmää. :thumbup: Ajoitko itse myöskin sinisellä pärrällä jossa levee stonga? :orgmp:

Kyllä, samanmerkkisellä ja mallisella! :cruising:

.. Joka aamusella varttia vailla seittemän vedit ukemit kehä I: idästä-> länteen kontulan/vesalan valoissa,
meinasit vetää pannut jotka just onnistuit seivaamaan kun oli ilmeisen vahvat reisilihakset,
ja sen jälkeen yritit pelastaa tilanteen keulimalla, joka sekin päätty siihen että etupyörä nous maasta
jonnin verran ja sitten rysähti maahan ihan huolella.

Pyörä tais olla vanha Yamahan XT600 jos oikein kattelin

Oulussa klo 16:45 orkkimoro heilahti oranssista pyörästä Raitotiellä välillä Kuivasjärvi-Rusko.

Porissa VT2 Ulasoorin jälkeen ennen Nesteen kylmäasemaa, selevä orggimoro vihreän (Kawa?) kyykyn kuljettajalta. Taisi olla kauden eka sormimoro, ehkä.

Olitko se sinä kauklahden aseman tienoilla noin klo 13:15 tummalla pyörällä(ehkä zzr1400?) joka morotit oranssia harrikkaa, sun edellä meni punainen pärrä.

Toinen morotus tuli Bodomintiellä tummalta nakulta noin klo 14, ensin oli koko käden morotus mutta sen jälkeen näytti että kävi kaikki käden sormet läpi. Mulla tuli kaveri viininpunaisella r1 perässä. moromoro.

Selkee orkki morotus musta/vihreeltä kawalta(?) Tuusulanväylällä, tuossa 13:40 aikoihin?

Joka varoitit sinivuokoista lahnuksentiellä tuossa kolmen pintaan? Enpä älynnyt edes morjenstaa takaisin, kun mietin hetken että mitä viuhdot. Joku onnekas siinä odotteli jo voittoarvonnan tulosta bussipysäkillä, itse vältin mokoman. Kiitos :grin:

Olitko se sinä joka riihimäentiellä Hyvinkäällä bussipysäkille pysähdyit kysymään tarviiko jeesiä? Isolla customilla olit liikenteessä. Hätää ei meikäläisellä ollut vaan höyryttely ja lämmittelytaukoa pidin. Kiitos ystävällisyydestä silti!

Back