• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kookymppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Runsaasti motoristeja liikkeellä myös meidän kylällä. Auttoisilta P:joen suuntaan taisi joku org-morotella ?
P:joen ABC:llä ja laivarannassa myös motoristeja liikkeellä.

Kuopiossa tavattu tänään useita prätkäilijöitä, myös .org! morottelijoita, sinäkö? Minä olin mustalla ninjalla viiden maissa liikkeellä.:orgmp:

runner67 sanoi:
Runsaasti motoristeja liikkeellä myös meidän kylällä. Auttoisilta P:joen suuntaan taisi joku org-morotella ?
P:joen ABC:llä ja laivarannassa myös motoristeja liikkeellä.

Padasjoen ABC:lle mennessä (viiden jälkeen) jotakuta morottelin... :D

(Molemmat vanhoja ja punaisia, kuski ja vfr...)

Viimeksi muokattu:
Noin klo12 aikoihin 130 tiellä vantaalla tuli kyykky kawa vastaan, orggimoro hienosti sormi pystyssä, olitko se sinä?

airfax sanoi:
Padasjoen ABC:lle mennessä (viiden jälkeen) jotakuta morottelin... :D

(Molemmat vanhoja ja punaisia, kuski ja vfr...)

VFR oli kulkupelinä ja rouva kyydissä mutta pyörä on musta ja kuskikin oli mustavalkoisissa, oltiin aikaisemmin liikenteessä. Illemmalla sitten Vääksyn suunnalla jossa ainakin yksi custom-kuski moikkaili kanavan sulun kohdalla.

Jonkun oranssi kawa (Z1000?) oli palasina kehä2:lla tänään, toivottavasti et dellannut, oli sitä romua pitkin kaistoja.

Tosi selkeä orkkimoro Siniseltä R1:ltä, klo 18:40 @ Maisalantie, siinä oli myös joku toinen pyörä perässä.:orgmp:

Tänään tuli joku kyykkypyörä (Aprilia?) vastaan Vihdintiellä vähän Huopalahden liikenneympyrän eteläpuolella. Ite köröttelin punaisella vanhalla F650-Bemarilla. Etusormet nousivat! Ohoo!

Joku moikkaili etusormella tuossa kuuden aikaan illalla Helsingissä Ruoholahdenkadulla, Lastenlehdon puiston kulmilla. Mie olin matkalla Kampista poispäin ja tulit vastaan. En ehtiny muutakuin nyökätä kun oli käsi varattuna vielä just sillä hetkellä ohjainlaitteissa. Allani musta ER-6n ja mustahkot varusteet ja valkoinen potta.

Keltainen/kultainen Hornet 2008 ---> Niinivaaralla Joensuussa keskiviikkona. Moikkasit. Ajoin mustalla 2001 vuoden Hornetilla vastaan ja en osannut nostaa kättä, kun hölmistelin vain :blink:

Olitko se sinä Lempäälässä Kuokkalan Nesteen lähellä n. 14:45 sinisellä nakusv:llä?

Reissun ainoa sormetus :orgmp:

tumb1 sanoi:
Olitko se sinä Lempäälässä Kuokkalan Nesteen lähellä n. 14:45 sinisellä nakusv:llä?

Reissun ainoa sormetus :orgmp:

Tänään siinä jollekki sormea näytin. Aika, paikka, väri ja merkkikin täsmää. :thumbup: Ajoitko itse myöskin sinisellä pärrällä jossa levee stonga? :orgmp:

.....joka mälläsit mustan ison Zetorin tuossa neljän pintaan
Kehä I:n rampin ja Vihdintien risteyksessä =8O.

Entäs sinä matkalla kohti ylöjärveä, oli vanhemmassa pitkäkeulaisessa jotain oikkua, kun sitä poljettiin siellä tienvieressä käymään. Amerikkalainen autokin oli taustatukena. :thumbup:

Oliko Tate liikkeellä Kaarinassa aamutuimaan kun minä olin tekemässä lätöä parkkipaikalta?

Sormimoro tuli Espoossa kolmen pyörän letkalta lähellä Bodomjärveä.

Tero-75 sanoi:
Oliko Tate liikkeellä Kaarinassa aamutuimaan kun minä olin tekemässä lätöä parkkipaikalta?
Eilen olin kyllä mopolla liikkeellä ja myönnän bongauksen,olin just tallille menossa.

Back