• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jansson74 sanoi:
Gessukuski tyylikkäästi morotti tänään 16:40 Immersbyn suunnilla, olitko se sinä?

T: se toinen gs

Täältä löyty! Vähintään yhtä tyylikäs oli vastauskin :jippikaijee: Katoin äkkiseltään että oisit ajanu myös 800GS:llä, mutta eipä näköjään. Yllättävän harvoin tulee vastaan samaa pyörää ku itellä...

Tais olla eka orggimoroni toissapäivänä (tunnustan morotelleeni etusormella jo ennen ensimmäistä viestiäni), mustanpuhuvalta Kotarilta (?) Metsälän kohdilla :jippikaijee: Kello tais olla jotain kolmen tienoilla, itse ajelin punasella gs500:lla sua vastaan. Kuka tunnustaa?!

Jiivee666 sanoi:
Sormimoro/orggismoro? Valaiskaa tyhmää :grin: Siis joo se on moikkaus mutta millanen

morotusg.png

Olitko se sinä, joka olit Turun jokirannassa syksyllä ja otit pyynnöstäni muutamia kuvia ystävästäni ja minusta. Täsmennettäköön, että ystäväni oli liikenteessä hevosen kanssa.

Kiitos vaivannäöstä! :)

Kävin vielä eilen ulkoiluttamassa uusia jalkatappeja ja leuhotin mennä Jykylän Kirkkopuiston parkkiin roksulla näyttävästi ja kuuluvasti. En päässyt kuin Nordean kulmalle niin eikös ala kuulua muhkea V8 sinfonia ja hetken toivoin että joku vaan letukkaa kurmoottaa, mutta ei, Hoss Bossihan se. Olitko se Sinä?

Viimeksi muokattu:
Tänään about vähän ennen viittä(?) tuli nummelasta hyvinkäälle päin vastaan viininpunainen matkasportti ja kauden viimeinen OrgMoro. Oma mopo oli nimittäin matkalla talvisäilytykseen.
Itse ajelin punaisella nakupyörällä päällä oranssi takki.

Ois voinut muuten olla mä , mutta ajelin just toiseen suuntaan eli tulin Hyvinkään suunnasta punaisella matkasportilla. Vastaan tuli 3 prätkää ja yksi ORG-moro.

Oliko se markofzs joka tuli hetki sitten 10tiellä vastaan? Juuri sanoin vaimolle "kato nyt joku ajelee vielä mopolla. Pitäisikö aukasta ikkuna ja morottaa ku se on kuitenkin joku tuttu"

Oliko sekin markofzs joka tuli eilen illalla pimeessä kuutsattaa kemiöntiehaaran teboilin nurkilla? No ei yhtään kyrsinyt, kyllähän sitä mieluummin vesisateessa anturavaluja tekee kun pystymettässä maggaranuotiolla istuisi vai mitenkä se nyt oli..:rant:

xs2jammu sanoi:
Ois voinut muuten olla mä , mutta ajelin just toiseen suuntaan eli tulin Hyvinkään suunnasta punaisella matkasportilla. Vastaan tuli 3 prätkää ja yksi ORG-moro.

Niin siis hyvinkään suuntaan itse ajelin:)

Kukas tunnustaa tänään ajaneensa mustalla kotilolla ja näyttäneensä ikkunasta peukkua kun vetelin aamusateessa mopolla duuniin?

Back