• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
macceS sanoi:
Tulikos se perttu sormi pystyssä vastaan Orimattila-Lahti tiellä n. 15:45 tänään?
Musta/harmaa naku oli ainakin kyseessä. Vai tunnustaako joku muu morottaneensa
Hopean väristä trumppaa?

Juu minähän se ja tunnistin sinutkin... kenelläkään muulla ole noin isoa ja komiaa... Trumppaa siis :D
Jammun ja Pjootorin kanssa odoteltiin sinua satamaan... pidettiin sitten kolmisin omaa kivaa :bye:

-perttu- sanoi:
Juu minähän se ja tunnistin sinutkin... kenelläkään muulla ole noin isoa ja komiaa... Trumppaa siis :D
Jammun ja Pjootorin kanssa odoteltiin sinua satamaan... pidettiin sitten kolmisin omaa kivaa :bye:

Jep, morot vaan sullekin... Sorry, oli soittotreenit niin en päässyt satamaan :(

Olitko se sinä tänään joskus 3 tuntia sitten Karkkilassa, Helsingintien Siwan kohdilla? Ajoit Porintietä kohti punaisella laukuin varustetulla Hondalla(?). Olin näkevinäni .org -moron.

E: saattaa aika heittää, mutta luulisin, että kuuden jälkeen kumminki. :paikallatuulee:

Korsontiellä just ennen Savion risteystä tuli punanen CBR ja sen takana (en muista väriä) Zeta vastaan siinä klo 17:07 aikoihin. Zetalta nous oikein selkee ja reipas sormimoro. Kukas tunnustaa?

Turuntiellä ennen Saukkolaa ohituskaistan kohalla tuli oranssi er6-n tms. vastaan sormi pystyssä. Voi toki olla ihan harhaa, kun alko olemaan jo vähän hämärää. Oltko sinä?

Näinköhän oikein laskevaan vasta-aurinkoon, että pari orggimoroa tuli vastaan illalla kasin jälkeen Kytäjäntiellä? En olleskaan varma, mutta veikkaisin pyöriksi Banditia ja VFR:ää. Olin menossa sinisellä 9R:llä kohti Läyliäisiä ja koitin osotella etusormella johonkin suuntaan... Moro vaan jos ittes tunnistit! :)

-miq sanoi:
Näinköhän oikein laskevaan vasta-aurinkoon, että pari orggimoroa tuli vastaan illalla kasin jälkeen Kytäjäntiellä? En olleskaan varma, mutta veikkaisin pyöriksi Banditia ja VFR:ää. Olin menossa sinisellä 9R:llä kohti Läyliäisiä ja koitin osotella etusormella johonkin suuntaan... Moro vaan jos ittes tunnistit! :)

Olisko ollut valkoinen 6R yksi? :bye:

Läyliäisiltä Kytäjän suuntaa olin menossa noihin aikoihin ja muistikuvien mukaan jotka tunnetusti ovat hatarat sininen pyörä morotti vastaan jossain kohti.

Pyörä haettu liikkeestä tänään ja rankka sisäänajo aloitettu :orgmp:

exhaust sanoi:
Olisko ollut valkoinen 6R yksi? :bye:

Läyliäisiltä Kytäjän suuntaa olin menossa noihin aikoihin ja muistikuvien mukaan jotka tunnetusti ovat hatarat sininen pyörä morotti vastaan jossain kohti.

Pyörä haettu liikkeestä tänään ja rankka sisäänajo aloitettu :orgmp:

Haa, niinpä muuten taisi ollakin, ehdin jo unohtaa kun niin täpinöissäni ajelin! Moro vain :bye:

-miq sanoi:

Se olin varmaan sitten mä sillä Banditilla. Moro vaan! :bye:
Sulla on tosi hienon värinen pyörä, oikein hehkui ilta-auringossa :thumbup:

Tänään noin 19.40 Raision S-Marketin kulmilla pari pyörää, mielestäni ekalta nousi sormi hienosti :bye: Vaalea oli väritys, merkkii en kerenny kattoo...

Olitko se sinä joka juuri ammuit tuosta ikkunan alta mustalla gixxerillä jossa jatkettu takahaarukka? Siinä vilkkaasti liikennöidyllä KADULLA on muuten 40km/h rajoitus, taitaa suizassa olla "hieman" enemmän vauhtia rajoittimella? :rant:

Paljon tuli .org moroja kun ajettiin klo. 15.30-18.00 reittiä: Bemböle-Kehä 3-Karjaa-Virkkala-Siuntio-Lapinkylä-Kauklahti.
Pyörinä punainen ZR-7 ja harmaa Yammun customi.

Jokuhan se teistä oli. Porlammin suunnalta sitä punapintaista tietä pitkin vastaan n.18:00. Niin monta orggimoroa, yli 10, että pakko olla. Tapahtumaa ennen. O:ssa auto-peräkärry-yhdistelmä kiertoliittymässä eteen vaikka kuinka katsottiin toisiamme silmiin, mitäs muuta kuin annat tietä, pienempi väisti. Myrskylässä taakse vanhemmanpuoleinen GW ja pitkät päällä, juma mitä häikäisi, aattelin jo, että minne menee, onneksi meni Artjärven suuntaan. Kohdattiin sitten se letkanne. Jatkettiin mutkateitä Loviisaan, Porvooseen kaffille ja kotiopäin . Oli kiva ajaa rouvan kanssa kaksi päällä. Just sopivat mutkat kymppi-pari over tikkari. Yksin noilla mutkilla, että ajaminen tuntuukin ajamiselta, nopeus nousee liiaksi, se on tuo kortti silloin köykäinen. Opetus, väistäkää ja luopukaa oikeuksistanne, älkääkä ajako pitkät päällä. Nii, ei mulla muuta. Minähän en mitään tiedä.
Eddit, lisäys.
PVO:oon vanhan kaupungin mukulakivillä bongattiin tuollainen auto.
https://www.google.fi/search?q=fisk...tGKbv4QTW9IDIAw&ved=0CHMQsAQ&biw=1536&bih=762
Kaiketi upein näkemäni auto livenä kautta aikain. Ihmettelin sen etenemistä, kun ääntä ei tullut oikeastaan lainkaan. No selvishän sitten, että sen täytyi olla hybridi.
Mahtaa maksaa maltaita.

Edit2 lisäys. En löytänyt triidiä auto vs. mp, niin tähän. Arvaiskohan tuommosen kanssa heittäytyä kilpasille valolähdössä jos heittäisi haasteen, edes 12Vifferillä.

...joka illalla ajelit cbr:llä itäistä rantakatua turussa pitkät päällä! Huusin sulle liikenne valoissa, olisitko ystävällinen ja ottaisit pitkät pois päältä.!
Tais dr.alban soida iphonestas niin kovaa ettet kuullu, kun jatkoit juntti pitkät päällä ajamista.
Ihan tiedoksi se meinaan häikäsee peilistä ihan helvetisti!!!

Back