• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pakko kysyä täällä. Kuka naiskuski ajelee kehä kolmosta aina samoihin aikoihin minua vastaan. Elikkä aamulla klo 9-10 välissä sinä ajat itään kun minä ajan länteen ja iltapäivällä kohtaamme jälleen eri suuntiin klo 18-19 välillä. Sinulla on päällä valko/pinkki kypärä ja ajoasu sekä alla ilmeisesti r6. Itsellä musta kawa ja valko mustassa asussa liikun.

Ajelin sunnuntaina Kuopio-Jyväskylä-Tampere-Rauma välin iltapäivällä ja useampi Org-moro tuli bongattua. Ilahduttavin moro tuli Jyväskylässä vanhan aseman kohdalla customkuskilta, koko kämmenen moro ja nousi nopeasti ja korkealle. Hymyilytti pitkään niin iloinen tervehdys :jippikaijee:
Tänään suhasin vesisadetta karkuun Tampereelta Kuopioon klo 10-13 välillä, oli sen verran kiirus ettei taaskaan jäänyt morotuspaikat mieleen saatika, että olis ehtiny pyöriä tunnistamaan... Eli ehkä pitäisi kysyä, että bongasitko minut? :doh:

Siuntiontietä etelään (juuri ennen Rannikkotietä) tuli kaksi pyörää 19:30 ja selkeä org moro bongattu :) Tulin mustalla Trumpalla vastaan harmaassa takissa - sormi ojossa.

Kenes kanssa sormeiltiin tänään Kehä kolmosella puoli seiskan aikaan? Ajettiin peräkanaa itään päin ja poistuit Ikean liittymästä. Olin justiinsa palaamassa moponhakureissulta mustalla Aprilialla :)

D-Iivil sanoi:
Kenes kanssa sormeiltiin tänään Kehä kolmosella puoli seiskan aikaan? Ajettiin peräkanaa itään päin ja poistuit Ikean liittymästä. Olin justiinsa palaamassa moponhakureissulta mustalla Aprilialla :)

No juuri tätä olin tulossa tänne kysymään, elikkä moro vaan sinne :grin: melkein oli samat väritykses ajopuvuissaki, itellä lisänä vaan valkoinen :thumbup:

Tomba750 sanoi:
No juuri tätä olin tulossa tänne kysymään, elikkä moro vaan sinne :grin: melkein oli samat väritykses ajopuvuissaki, itellä lisänä vaan valkoinen :thumbup:

Morjes vaan :). Mä en ehtiny sun kamoja tai pyörää hurmokseltani tiirata, oli ihmettelemistä "uuden" veekakkosen pärinässä ja tärinässä. Edes peilejä en ollut vielä ehtinyt suunnata kunnolla :D

D-Iivil sanoi:
Morjes vaan :). Mä en ehtiny sun kamoja tai pyörää hurmokseltani tiirata, oli ihmettelemistä "uuden" veekakkosen pärinässä ja tärinässä. Edes peilejä en ollut vielä ehtinyt suunnata kunnolla :D

Oikein :thumbup: Kyllä houkutteli tulla rinnalle pällistelee, ku takaa näytti niin päheeltä vekottimelta :p (en sitten kehannu ku aattelin että oisit tulkinnu tän väärin ja vääntäny kaasun pohjaan :grin:)

Vähän myöhässä tulee mutta olikos joku maanantaina Vesannolla päin morottelemassa? Olin näkevinäni moron siinä kolmen matkapyörän letkan keskivaiheilla. Ajelin vihreellä Kawalla vastaan.

Eilen tuli spotattua noin kello 18.15 pitäjänmäessä parikin ORG moroa perätysten. Pyöriä en tunnistanut, mutta jonon ensimmäisellä oli joku kyydissä istumassa.

Itse liikuin Punasella R1:sellä myöskin naaras kyydissä valkoisessa nahkatakissa ja camouflage värisissä housuissa.
Jäi hieman tuo morotus sellaiseksi puolittaiseksi ORG morotteluksi itsellä :tyhmäminä:

Pitäjänmäentiellä siinä öpaut pizzerian kohdalla bongasin tuntomerkkeihin sopivan motoristin 2-päällä. Minä keulilla ja Numark heti perässä, molemmilla rouvat kyydissä :)

HEP, siinä pizzerian kohdilla juurikin :) Ja niinhän se olikin että teillä molemmilla oli rouvat kuiskuttelemassa ohjeita kuskille :jippikaijee:

SMI sanoi:
Pitäjänmäentiellä siinä öpaut pizzerian kohdalla bongasin tuntomerkkeihin sopivan motoristin 2-päällä. Minä keulilla ja Numark heti perässä, molemmilla rouvat kyydissä :)

Pari etusormea tuli vastaan ilta ajelulla. :cruising: Vihdin taajamasta päin tulevalta tummalta kyykky jammulta ja Ikkalan lähellä valkoiselta skootterilta. :thumbup:

Hausjärventietä Turenkia kohden tuli iltakuuden jälkeen jo niin monta morotusta pienellä matkalla, teki matematiikka tenän heti alkuunsa. Omaan mopoon ei meinannu ehtiä pykäliä kaivaa, kun sai sormi ojossa ekan kilometrin taivaltaa.. :D Hyvällä rytmillä oli porukka liikenteessä. :thumbup: Harmaalla Aprilialla siinä tein lähtökiitoa..

tukaattist2 sanoi:
Hausjärventietä Turenkia kohden tuli iltakuuden jälkeen jo niin monta morotusta pienellä matkalla, teki matematiikka tenän heti alkuunsa. Omaan mopoon ei meinannu ehtiä pykäliä kaivaa, kun sai sormi ojossa ekan kilometrin taivaltaa.. :D Hyvällä rytmillä oli porukka liikenteessä. :thumbup: Harmaalla Aprilialla siinä tein lähtökiitoa..

"Hidas ja Nopea letka" PK-seudulta molemmat tuli jonokkain Hausjärventiellä. Eli pyöriä tais olla noin 40. :WAZAAP:

Eilen tuli KOMIAT ORG!-morot Maisalantiellä.. se on myn töistäkotiintulo-reitti. vedän meneen työkuteissa=) reppu seläs ja kälynen nahkatakki päällä

Olitko se sinä kun tulit keskiviikkona hermiankadulla vastaan? Tutkiskelit katseellasi kustomisi vaihdepolinta ajon aikana ja kyllä se näytti kuin olisi tippumaisillaan. Ihankuin olisi kiepsahtanut ympäri ja osoitti asfalttiin, mietin vaan miten seuraavassa mutkassa vasuriin kyl rypäset jos nappaa tiehen :blink:

Vihdintiellä tulee päivittäin sormimoroja ja jos en ihan väärin tulkinnut niin jopa sinisissä nahkoissa ajellut virkavallan edustajakin vastasi tervehdykseen yhdellä sormella.

Moro ja kiitos vimmatusti kättä heiluttavalle harmaalle bemarille klo 3 palojoella.

Edit: Nahkelantiellä tuli isolla peltoaukeella joku matka-enduro tms. sormi ojossa vastaan kun tulin takasinpäin Hyrylään, noin 15:45.

Viimeksi muokattu:
Minä sain parikin tämmöstä morotusta eileennä Lahden Launeella vähän Renkomäen suuntaan, sorry vaan kun normikäpälä tuli nostettua :blink:

Back