Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Knaku sanoi:Kenen kanssa heristeltiin sormea Laajasalontiellä tänään puoliltapäivin oikein urakalla. Kävin kaupassa ruokiksella ja morotettiin mennen tullen? Pikkusen nauratti kypärän sisällä![]()

satzuma sanoi:Se olin minääää!!!
Elämäni ekat ORG-morot (lauantain Bike Pokeria ei lasketa) ja vielä noin hiton tyylikkäästi
Itteeki hymyilytti pitkään sen tokan moron jälkeen, ku katoin et säkin tajusit vastaan tulevan saman pyörän ja vaihdoit suorastaan asentoa morottaakses...![]()
Knaku sanoi:Se oli sekunneista kiinni, ettei morotettu täysin samassa paikassa molemmilla kerroilla. Tyylikäs oli kyllä toi sun vastauskin. Se on MORO!
dYNY sanoi:Minä tunnustan. Yritin siinä tuulettaa, kun Pohjois-Paippisissa kukki sinivuokko
Hannars ajeli sinisellä R6:lla peesissä.
dYNY sanoi:Minä tunnustan. Yritin siinä tuulettaa, kun Pohjois-Paippisissa kukki sinivuokko
Hannars ajeli sinisellä R6:lla peesissä.
teedeeii sanoi:Maanantai-iltana Ylöjärvi-Kuru-Murole-Tampere välillä tuli muutamat etusormet bongattua. Näyttävämmin "tuulen suuntaa tunnusteli" joku mustan nakupyöränsä päällä(CBF, GSF ?) Kurun keskustan tuntumassa n. 20:40. Oltiin kahden Jammun voimin liikenteessä, Sininen Fasu ja hopeinen ukkos-kissa

DizzySpell sanoi:Olikohan Oma Aika Degerbyssä?