Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MattiRK sanoi:Iso läjä sormimoroja iltapäivällä Lohja-Karjalohja-Pohja-Tammisaari-Hanko suunnalla. Itse allekirjoituksen mopolla tarakkaharakan kera.
Zemez sanoi:Komeasti nousi sormi tänään kolmen aikaan Lammilta Janakkalaan menemällä tiellä. Oikein hämmennyin kun tulikin sormimoro.Musta matkaenska kaiketi oli.

TunturiTT sanoi:Olitko se sinä, joka eilen ajelit jollain matkapyörän rutkulla kaksipäällä Vihtavuoren suunnalla? Ei muuten mitään, kuskilla oli heijastinliivit ja kaikki, mutta kyytiläisellä oli päässä semmonen murokulhon luokkaa oleva scullcap! Ihan oikeesti nyt..
Pitkiss sanoi:Kuka orggimorotti Ilolan abc:n jälkeen? Olit menossa Tuusulanväylää kohti. Hymyilytti koko loppu kotimatka, kun eka oli sormi vähän laiskasti vinossa, mutta suoristui terhakkaasti pystyyn, kun vastaan tuli toinen sormimoro
Olin se mustan vihreällä zetalla ajava mustavalkoiseen ajoasuun sonnustautunut kuikelo. Sulla taisi olla joku customin tapainen..
Honda Shadowilla mennään meillä.Krikri sanoi:Kukas taas tuli porvoontiellä vastaan 18.n jälkeen, sulla Porvooseen päin vähän jälkeen ja meillä vähän ennen Söderkullaa, Käännyit vielä katsomaan taaksepäin mitä peilistä näin. Totaalisesti unohdin tuntomerkit..

-Anu- sanoi:Se olin minäKäännyin kattoon olikse sä ja rouva mut vissii ei ollu rouva
![]()
TeGGe sanoi:Kuka olit tänään hennalan nesteen lähellä bemarilla sormettamassa neljän aikoihin ?
Katseet kohtas aika pitkään, oltiin molemmat liikenneympyrässä.