• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...joka etsi taka -tai sivulaukkua tien poskesta edellispäivänä pyhärannantien ja 8-tien välisellä pätkällä. Kaveri taisi odotella lähipysäkillä etsintäreissua.

Toivottavasti laukku löytyi ehjänä. :thumbup:

olitko se sinä dukella koivukylän nesteellä jota morotin,käännyin kehä3 itään sulla oli kiire kun piti ohittaa
rampissa,et sitten huomannu oli työkaluja pudonnu siihen rampin yläpaahän,siks hiljensin,en piruuttani...
pikku vinkii jos en ois ollu edessä olisit voinu ajaa niiden päälle vauhti oli sellanen,kannataisko hiukkasen
löysätä sitä sinkiinarua..:thumbup:

Olitko se sinä gixxer (?) kuski Tuusulanväylällä, hieman ennen kehä ykköstä joka pääsit juttelemaan siviilimopon kanssa liikkuneen polizein kanssa? Kyseinen sivari tutkaili Kehä III kiihdytyskaistan päästä. Mahtoiko tulla pahastikin runtua?

Eilen viiden nurkkia Kurusta ~10km Ylöjärvelle päin kun oltiin isäni kanssa liikkeellä, olisko ollu Blackbird? Aika hyvin peilattiin toistemme morot, olis sitte ensimmäinen bongaus jos oli aito :bye:

Kukas tuli tänään vastaan Lahessa Kivimaan koulun kohdilla jollakin fighterin näköisellä pyörällä (Taisi olla sininen tankki ainakin)?
Komiat sormimorot tuli.. Mä tulin keskustan suunnasta ja sinä Holmasta.

harvoin näkee peukku tervehdystä,tänään näkyi sellanen :)
en nyt muista mis kohtaa mut olisko ollu jossain vaasan ja oravaisten välillä.

Olitko se sinä joka keskiviikkona oli Auranlaakson ABC:n liikennevaloissa keltaisella Triumpilla klo 17.20? Itse käännyin liedon suuntaan puna-valkoisella vaihdevikaisella t-catilla :)

JanLeht sanoi:
Olitko se sinä joka keskiviikkona oli Auranlaakson ABC:n liikennevaloissa keltaisella Triumpilla klo 17.20? Itse käännyin liedon suuntaan puna-valkoisella vaihdevikaisella t-catilla :)
Ettei vaan olis ollut pikkufasu kääntymässä kaarinaan päin?
Omasta mielestä minä olin noissa valoissa sormi pystyssä kun tulin hommista kotio ja reipas sormimoro tuli juurikin t-catilta.
Terve vaan.

Eilen illalla matkalla Varkauteen tuli taas parit örkkimorot vastaan, joskaan en enää muista missä. Tänään kaverin kanssa ajelulla oltiin ja tuli parit. Yksi Varkaudessa Luttilaan päin mennessä, punainen oli pyörä ja muoviakin siinä oli, liekö joku Pannarin tapainen? Toinen sormetus tuli Leppävirralla, Varkauden suuntaan oltiin menossa. Kaveri päästeli edellä muija tarakalla mustalla naku-XJ900:lla :orgmp:

Setämies se morotteli Skattan nurkilla harmaasta Yammusta vastaan ajellen komiasti.

Piihovin aakkos-asemalla, kolme pyörää tankilla, kolmen aikaan aamulla.
Kovin yritin morotella, liekö näkyi.

Tais tulla eka orkkismoro (taitaa olla Kokkolassa vähän forumilaisia?) tänään klo 12:12 ouluntiellä matkalla. Olin liikkeellä vihreällä ninjalla.
Sulla oli musta matkaenduro(?) ja paljon tavaraa mukana.

Viimeksi muokattu:
Olitko se sinä, joka eilen ajelit jollain matkapyörän rutkulla kaksipäällä Vihtavuoren suunnalla? Ei muuten mitään, kuskilla oli heijastinliivit ja kaikki, mutta kyytiläisellä oli päässä semmonen murokulhon luokkaa oleva scullcap! Ihan oikeesti nyt..

Back