• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hesekiel sanoi:
Tänään aamulla tuli vanhaa ykköstietä vastaan hyvät morotukset tasan seiskalta hiidenpirtin sillalla mustalta puörältä ja kuski myös kokomustissa. Ja viitisen yli lohjanharjun nesteen kohdilla punainen honda. Emännän kanssa ajeltiin espoota kohden.

Jos pidät tuon Hondan lukittuna niin missään tapauksessa se ollut minä. Jos hyväksyt pyöräksi bokseri biimerin, se oli luultavasti meikäläinen. Kelloa en katsonut, mutta arvelen olleeni tuohon aikaan samoilla mestoilla. Muistaakseni org morottelin jollekkin kaksi päällä kulkeelle pyörälle.

RiderOnTheStorm sanoi:
Jos pidät tuon Hondan lukittuna niin missään tapauksessa se ollut minä. Jos hyväksyt pyöräksi bokseri biimerin, se oli luultavasti meikäläinen. Kelloa en katsonut, mutta arvelen olleeni tuohon aikaan samoilla mestoilla. Muistaakseni org morottelin jollekkin kaksi päällä kulkeelle pyörälle.

Saattoi olla mullakin viel silmät sumeat.:thumbup:

Go-Za häiriintyneen smurffin kanssa bongattu jossain täällä siuntion mutkilla, tai en tiedä onko se jo inkoon puolta.. :grin:
Ekan kerran en kerennyt kun hätääntyneesti nyökätä kun tulit sieltä mutkan takaa, mutta toisella kertaa 51:llä kerkesin jo reagoidakin :bye:

Pari komiaa ORG morotusta tänään, eka mäessä Lahnuksen Shelliltä Hesaan päin (kaksi pyörää joista morotus ekasta ja normi tervehdys toiselta) ja toinen Klaukkalassa (taisi olla kunnon enduropyörä kuskilla) :thumbup:

Vanhan legendan mukaan Suomen lyhytikäisimmän motoristin ura päättyi Lauttasaaressa alle 50 metrin päässä mopottikaupasta.

Tänään taisin tutustua hänen siskoonsa, sillä joku tuli Antaksentiellä vastaan pinkissä ajotakissa kaikessa rauhassa tien oikeaa reunaa.

Siis minun ajosuunnastani katsottuna. Sivuutimme toisemme siis kaasukahvojen puolelta. Toivoa vaan sopii, että hän oli palauttamassa lainapyörää Bikeworldiin ja epähuomiossa ryhmittynyt väärin sata metriä ennen risteystä...

Näkikö kukaan viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina miun sormimorotuksia? Miä ajelin siniselle kawasaki zzr 600. Yritin morottaa aina kun kerkesin. Minä ajoin. Lahden motaria ja lahden vanhaa tietä pitkin Mäntyharjulle. Onko kukaan orgilaisesta pongannut meikäläistä liikenteestä? Olisi mukava tietää.

bikervelmnu sanoi:
Näkikö kukaan viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina miun sormimorotuksia? Miä ajelin siniselle kawasaki zzr 600. Yritin morottaa aina kun kerkesin. Minä ajoin. Lahden motaria ja lahden vanhaa tietä pitkin Mäntyharjulle. Onko kukaan orgilaisesta pongannut meikäläistä liikenteestä? Olisi mukava tietää.

Eipä ole näkynyt :blink:

alexz sanoi:
Pari komiaa ORG morotusta tänään, eka mäessä Lahnuksen Shelliltä Hesaan päin (kaksi pyörää joista morotus ekasta ja normi tervehdys toiselta) ja toinen Klaukkalassa (taisi olla kunnon enduropyörä kuskilla) :thumbup:

Pojan Hussea olin sisäänajamassa. Aika harva, sinun lisäksesi, muuten vastas moikkaukseen, kun tommosella tuli vastaan, tais tulla moikkaus yllätyksenä??

Kaverilla on kanssa Husaberg niin oltiin ajelemassa niin eipä sitä oikein kukaan moikannut, mutta itse kun tuli zetalla perässä niin jo käsi nousi. Kai sitä sitten äkkivilkaisulla ihmiset mopoksi luulevat :cruising:

Gukkuu sanoi:
Kaverilla on kanssa Husaberg niin oltiin ajelemassa niin eipä sitä oikein kukaan moikannut, mutta itse kun tuli zetalla perässä niin jo käsi nousi. Kai sitä sitten äkkivilkaisulla ihmiset mopoksi luulevat :cruising:

Tai yleinen antipatia smotoja kohtaan. Mulle vastaukseksi moroon reippaasti käsi nousee vain toisilta smotoilta tai matkaenskoilta. Muilta vähän empien tai ei lainkaan. Mitä rankempi harrikka, sen varmemmin joutuu täysin ignoreen.

Eikä mua kukaan ikinä bongaa, vaikka aika tunnistettava pakkaus tuolla ajellesa :P

Mä taas vähän myöhässä huutelen... Sinäkö ajelit Liesjärven (?) suunnilla sunnuntaina iltapäivällä? Sait ehkä vastaasi eksyneen kaksikon, HD edellä ja minä Bululla perässä. Reippaasti osoittelit sormella kun kohdattiin. :bye: Käännyttiin tosiaan vähän väärästä risteyksestä ja päädyttiin heittämään uparit kun päällyste yllättäen loppuikin... :grin:

siki sanoi:
Pojan Hussea olin sisäänajamassa. Aika harva, sinun lisäksesi, muuten vastas moikkaukseen, kun tommosella tuli vastaan, tais tulla moikkaus yllätyksenä??

Hieman kyllä yllätit sillä olin keskittynyt edelläajavaan ja tulevaan risteykseen.
Pakko vielä kertaalleen sanoa että moikkauksesi oli upea. Lapanen oli kunnolla ilmassa :p

Tänään kolmen aikaan bongasin orkkimoron vähän keltinmäen jälkeen töistä palatessani.
Pyörä oli punainen, sen enempää tunnistusta en älynnyt tehdä, jo pelkkä orggimoro tuli pienenä yllätyksenä.:D
Itse olin liikenteessä yamahan piikkisellä weeärrällä.

~13:10 Vihdintiellä komeat morot, vähän ennen Lahnuksen Shelliä. Ajoit kohti HKI.

~17:00 tjsp aikoihin Nikkilään menevällä tiellä (1521), ajoit kohti Nikkilää

:WAZAAP:

Kukas huruutteli 23:sta keuruulla länteenpäin liikenneympyröiden välissä tänään tuossa 16 jälkeen FZX:llä... :orgmp:

Ei meitä paljon ole, mutta ihan joutui kotilossa peileihin vilkuilemaan :WAZAAP:

-Eki

Tänään Iisalmen kohdalla vitos tiellä 11 aikaan muutaman pyörän ryhmä, joista ainakin ensimmäinen org moron kanssa vastaan. Menitte pohjoisen suuntaan. Samalla tiellä Iisalmesta vähän etelään tuli toinen org moro, kello näytti noin 11:20. Me tultiin kolmen letkassa etelää kohti, itse keulilla valkoisella zetalla.

Harri

alexz sanoi:

saatoin olla minä, jos pyöränä sininen fireblade ja potassa sininen peililasi :orgmp2:

alexz sanoi:
Hieman kyllä yllätit sillä olin keskittynyt edelläajavaan ja tulevaan risteykseen.
Pakko vielä kertaalleen sanoa että moikkauksesi oli upea. Lapanen oli kunnolla ilmassa :p

Kiitos kuitenkin kuittauksesta.:WAZAAP:

Z-man sanoi:
~17:00 tjsp aikoihin Nikkilään menevällä tiellä (1521), ajoit kohti Nikkilää

:WAZAAP:

Jos mustan SuperDuken näit niin heppistä. Tohon aikaan ajoin Niksulaan ja joku örkkimoro sieltä tolla tiellä tulikin.

690SMC tossa aamulla Hesarilla? Mentiin yhdessä läpi aamuruuhkien.

Extrapisteet siitä sun liikennevaloissa antamasta "päästä-varpaisiin" katseesta ja hyväksyvän oloisesta nyökytyksestä :D

Back